מנורה מבטחים רכשה 50% מסוכנות אליפים תמורת 140 מיליון שקל

מנורה מבטחים רכשה 50% מסוכנות אליפים תמורת 140 מיליון שקל

אלכס צ'רנומורדיק הבעלים והמנכ"ל של אליפים ימשיך לנהל את החברה * במסגרת העסקה, תקצה קבוצת מנורה מבטחים לאליפים קו אשראי לרכישות של סוכנויות נוספות ותיקי סוכנים.

קבוצת מנורה מבטחים מדווחת על עסקת ענק בתחום סוכנויות הביטוח – רכשה 50% מקבוצת אליפים המונה כ-600 סוכנים והנה אחד מבתי הסוכן הגדולים בישראל.

סך התמורה הנו 140 מיליון שקל, ועוד תוספת של 10 מיליון שקל בהתקיים תנאים מסוימים.

אליפים הוקמה לפני כ-30 שנה על ידי אלכס צ'רנומורדיק, שהנו המנכ"ל והבעלים כיום, ופועלת במגוון ענפי הביטוח (אלמנטרי, חיים ובריאות), הפנסיה והפיננסים והנה אחד מבתי הסוכן הגדולים בישראל. צ'רנומורדיק ימשיך לנהל את החברה ולהחזיק 50% מהמניות בה.

אליפים מונה כ-600 סוכנים אשר פועלים אל מול רוב חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל.

רכישה זו, כך נמסר, מעצימה את זרוע הסוכנויות של קבוצת מנורה מבטחים ומייצרת עוד רגל רווחית עם תלות נמוכה בשוק ההון.

במסגרת העסקה, תקצה קבוצת מנורה מבטחים לאליפים קו אשראי לרכישות של סוכנויות נוספות ותיקי סוכנים.

בהסכם נקבעו הוראות בדבר אופציות רכש ומכר לצדדים בהתאם לקבוע בהסכם.

השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים מקובלים ובכלל זה לאישורים רגולטוריים של הממונה על שוק ההון ורשות התחרות.

ארי קלמן, מנכ"ל קבוצת מנורה מבטחים: "אנו מברכים על העסקה לרכישת אליפים שהינה חוד החנית של בתי הסוכן בישראל ובעל ניהול איכותי, סוכנים מצוינים ונהנית מדי שנה מצמיחה בפעילות וברווחיות. הרכישה הנה חלק מיישום האסטרטגיה של הקבוצה, להגדלת רווחיות ופעילות בחברות בעלות תלות והשפעה נמוכה של שוק ההון ושפעילותן סינרגטית לפעילות הליבה של הקבוצה".

אלכס צ'רנומורדיק, מנכ"ל והבעלים של אליפים: "אני מודה לקבוצת מנורה מבטחים על הבעת האמון הרב שלה בקבוצת באליפים ובסוכניה. במשך 30 שנה, בנינו יחד עם צוות מנהלים מסור, עובדים וסוכנים את קבוצת הביטוח המובילה בענף. החיבור לקבוצת מנורה מבטחים יוביל את כולנו להמשך צמיחה ושיאים חדשים".



כתיבת תגובה