שוקו הגישה בקשה לרישיון מבטח; תפעל באופן אוטונומי – 100% ללא מגע יד אדם

שוקו הגישה בקשה לרישיון מבטח; תפעל באופן אוטונומי – 100% ללא מגע יד אדם

בקשת הרישיון של שוקו, כוללת בקשת היתר לפעול בתחום הרכוש העסקי והדירות. החברה, כך נמסר, תשווק למעלה מ-1,000 מוצרי ביטוח עם סגמנטים ייחודיים המותאמים באופן אישי לעצמאיים

שוקו ביטוח דיגיטלי השלימה את תהליך ההגשה לקבלת רישיון לחברת הביטוח הראשונה בישראל הפועלת באופן דיגיטלי מלא. החברה תפעל להיות חברת ביטוח הדיגיטלית הראשונה הפועלת באופן אוטונומי – 100% ללא מגע ידי אדם. החברה, כך נמסר, תשווק למעלה מ-1,000 מוצרי ביטוח עם סגמנטים ייחודיים המותאמים באופן אישי לעצמאיים.

בקשת הרישיון של שוקו, כוללת בקשת היתר לפעול בתחום הרכוש העסקי והדירות.

בקשת הרישיון הוגשה בליווי היועמ"ש של שוקו ביטוח דיגיטלי עו"ד גיא גיסין. עוד מוסרים בחברה כי זו ההגשה הראשונה בישראל מול רשות שוק ההון לקבלת רישיונות לחברת ביטוח דיגיטלית אוטונומית.

גורמים המקורבים לעסקה מסרו כי הממונה על רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון ד"ר משה ברקת, תומך במהלך ששוקו ביטוח דיגיטלי מבקשת לבצע.

שוקו ביטוח דיגיטלי נוסדה על ידי היזמים ליאב גפן ואוריאל אהרוני ומציעה ביטוח דיגיטלי פרסונלי מבוסס מערכת בינה מלאכותית הפועלת באופן אוטונומי.

לאחר שסיימה סבב גיוס ראשון, המוערך ב-10 מיליון שקל, נמצאת החברה בימים אלו בעיצומו של סבב גיוס מוסדי.

בחברה מציינים כי היכולות הטכנולוגיות שהיא מספקת מבוססות על פלטפורמת ענן עם טכנולוגיית בינה מלאכותית וביג דאטה המתקדמת ביותר בתחום, מבית פאסיו שבבעלות המייסדים ופועלת בארה״ב ובאיטליה.

עד כה שוקו ביטוח דיגיטלי משווקת ביטוח לכל עסק, באמצעות סוכנות שוקו ביטוח, באתר המאפשר רכישת  ביטוח 24/7 באופן דיגיטלי.

סוכנות שוקו מציעה כרגע אפשרות לרכוש פוליסות ביטוח למאמני כושר, מדריכי פילאטיס, מטפלים בעיסוק ומדריכי רפטינג, כמוצר מדף. פיצ'ר מיוחד של שוקו, היקר לליבם של העצמאים הוא היכולת לקבל בזמן אמת, ישירות לטלפון הנייד, את כל פרטי הביטוח ובפרט מסמך אישור קיום ביטוחי, הנדרש על ידי עצמאים כמעט לכל פעולה עסקית.

 



כתיבת תגובה