אריק יוגב מצטרף ל-PolyWizz ויכהן כיו"ר החברה

אריק יוגב מצטרף ל-PolyWizz ויכהן כיו"ר החברה

מ-PolyWizz נמסר כי הצטרפותו של אריק יוגב לחברה תתרום ותאיץ את תכנית הצמיחה האסטרטגית והעסקית של החברה, לרבות חדירה לשווקים בינלאומיים, וכי ניסיונו המקצועי והניהולי העשיר של אריק יתרמו להתפתחות PolyWizz ולמאמצים לשפר ולשדרג את השירותים בפלטפורמה

אריק יוגב, לשעבר מנכ"ל איילון ומבכירי ענף הביטוח והפיננסים, הצטרף לחברת האינשורטק  PolyWizz  ויכהן כיו"ר החברה.

יוגב מילא בעבר שורה של תפקידים בכירים בענף וביניהם מנכ"ל פסגות ביטוח פנסיה וגמל, משנה למנכ"ל מגדל, מנכ"ל מבטח-סימון, מנכ"ל ובעלים של שגיא-יוגב ועוד. כיום מכהן יוגב כדירקטור ויו"ר במספר חברות.

בדצמבר 2021 הצטרפו לשדרה הניהולית הבכירה של החברה צפריר קגן כמנכ"ל החברה ולירן זוהר כמנהל הפיתוח העסקי.

PolyWizz שהוקמה בשנת 2018, משרתת כיום אלפי סוכנים, לרבות בתי סוכנים ומגה סוכנויות, המשתמשים בפלטפורמה על בסיס יומי. החברה מספקת  כלים טכנולוגים לניתוח מתקדם אודות המידע הביטוחי והפיננסי של לקוחות בעלי הרישיון ונותני השירות בענף ומסייעת להם בייבוא נתוני הלקוח, ניתוח התיק והשבחתו.

אחד המהלכים שהושקו בחברה לאחרונה הינו הנגשת הפלטפורמה של PolyWizz למערכות ה-CRM השונות בתצורת API, וזאת על מנת להקל על הסוכנים בתפעול השוטף ולאפשר להם להתייעל ולחסוך משאבים רבים.

בנוסף, השיקה החברה דוח מסכם דינמי חדש, היחיד מסוגו כיום בתחום הפרט והפנסיוני, המכיל את סכומי הביטוח בכל סוגי פוליסות הפרט, גובה ההנחות ומשך תקופת ההנחה ובקרוב תאפשר גם הצגת תוספות חיתום והחרגות רפואיות.
החברה צפויה להעלות בקרוב גם את כלי הניתוח – הAnalyzer  שיאפשר לסוכן לסנן מתוך הדאטה הקיימת שלו את הלקוחות בעלי פוטנציאל המכירה הגבוה ביותר באמצעות סינונים מתקדמים.

מ-PolyWizz נמסר כי הצטרפותו של אריק יוגב לחברה תתרום ותאיץ את תכנית הצמיחה האסטרטגית והעסקית של החברה, לרבות חדירה לשווקים בינלאומיים, וכי ניסיונו המקצועי והניהולי העשיר של אריק יתרמו להתפתחות PolyWizz ולמאמצים לשפר ולשדרג את השירותים בפלטפורמה, כך שיתאפשר ליותר בעלי רישיון לחסוך בזמן תפעולי יקר ובמקביל  להגדיל את הכנסתם.

 



כתיבת תגובה