הסטארט-אפ הישראלי Novidea חתם על שת"פ עם ענקית הביטוח  Gallagher

הסטארט-אפ הישראלי Novidea חתם על שת"פ עם ענקית הביטוח Gallagher

במסגרת העסקה תטמיע גלאגר את המערכת הדיגיטלית של נובידאה. בענף מעריכים כי העסקה נאמדת בעשרות מיליוני דולרים

מייסד ומנכ"ל נובידאה רועי אגאבאבא

סטארט-אפ האינשורטק הישראליNovidea  חתם על הסכם עם ענקית הביטוח Gallagher הפועלת ביותר מ-130 מדינות. במסגרת העסקה תטמיע גלאגר את המערכת הדיגיטלית של נובידאה. גורמים בענף מעריכים כי העסקה נאמדת בעשרות מיליוני דולרים.

לפי החברה, מדובר בפלטפורמה חדשה שמנסה לשנות את התפיסות המסורתיות של שוק הביטוח באיכות שירות הלקוחות ותכסה את כל שלבי מחזור החיים של התיווך, החל מבירורים, הצעות מחיר ועד להנפקות של פוליסות, תביעות ופשרות.

נובידאה הוקמה ב-2009 על ידי המייסד והמנכ"ל רועי אגאבאבא ופיתחה פלטפורמה בענן המאפשרת לברוקרים, סוכנים ו-MGAs להגדיל את המכירות והיעילות התפעולית לכל אורך מחזור ההפצה (גישה מאובטחת מכל מכשיר למידע מרכזי, כולל חידושים, מדיניות, תביעות, ניתוחים ועוד). החברה מעסיקה כ-150 עובדים, 100 מהם במרכז הפיתוח הממוקם בפולג.

לפי החברה, ההשקעה של גלאגר בפלטפורמה משקפת את הצורך ההכרחי בהתאמה לפתרונות דיגיטליים בשוק הביטוח ותאפשר לחברה לנצל את מלוא יתרונות האסטרטגיה הדיגיטלית שלLloyd's Blueprint Two . אלה יאפשרו לגלאגר להשתלב בצורה חלקה בפתרונות דיגיטליים קיימים בשוק, כגון PPL ופיתוחים עתידיים המספקים ערך ללקוחותיה.

ניק וויליאם וולקר " :COO of Gallagher שוק הסיכונים המיוחדים צריך לספק כלים טכנולוגיים טובים יותר ואני בטוח שיישום פלטפורמת Novidea יענה על מטרה זו ויציב אותנו בחזית הפתרונות הדיגיטליים, לספק ללקוחות ולמבוטחים תובנות ונתונים מובילים בשוק".

אגאבאבא: "אנו שמחים לצאת למסע הטרנספורמציה הדיגיטלית יחד עם גלאגר, אחד מגופי הביטוח הגדולים בעולם. שיתוף הפעולה יאפשר לגלאגר להפוך בקלות נתונים לתובנות כדי להגיע להחלטות עסקיות מושכלות יותר, ביעילות רבה וכל זאת – בחוויית לקוח יוצאת דופן."

בחברה מציינים עוד, כי בהובלת אגאבאבא הם גייסו עד כה 38 מיליון דולר בהשתתפות הקרנות Israel Growth PartnersSalesforce VenturesKT Squared  ו-JAL Ventures.



כתיבת תגובה