קוואליטי משיקה את SHIFTY DIGITAL – משרד פרסום דיגיטלי לסוכן

קוואליטי משיקה את SHIFTY DIGITAL – משרד פרסום דיגיטלי לסוכן

משרד הפרסום יעניק פתרונות דיגיטליים לסוכני וסוכנויות הקבוצה בתחומי ביטוח ופיננסים. הפעילות תנוהל על ידי רעות אבירם, סמנכ"לית השיווק והדאטה של הקבוצה. איתי ברדה, יו"ר קוואליטי: השילוב בין מהלכים עסקיים ושיווקיים, תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, מיתוג ובניית מוצר הוא קריטי לסוכן מהדור החדש

יו"ר קוואליטי איתי ברדה וסמנכ"לית השיווק והדאטה רעות אבירם

קוואליטי מקבוצת הפניקס משיקה את  SHIFTY DIGITAL- משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בענף הביטוח ופיננסים שייתן מענה ופתרונות דיגיטליים לסוכני וסוכנויות הקבוצה. הפעילות תנוהל על ידי רעות אבירם, סמנכ"לית השיווק והדאטה של הקבוצה, כך נמסר מהחברה.

צוות הדיגיטל כולל מומחים מתחומי פעילות שונים ובהם אנשי אסטרטגיה, מנהלי קמפיינים, דפי נחיתה, צילומי תדמית, שיווק דיגיטלי לרבות הקמה ותחזוק דף עסקי ברשתות החברתיות, שירותי תוכן מקצועיים, שירותי וובינרים ועוד.

בחברה מציינים כי קוואליטי היא הראשונה להקים פעילות זו ומייצרת בשורה של ממש בייעול עבודת הסוכן לשם בניית מותג ומתן כלים שיווקיים לעבודתו. השירותים, כאמור, יסייעו לסוכנויות וסוכני הביטוח במגוון היבטים עסקיים כגון שיפור הקשר מול הלקוח, מיצוי פעילות עסקית מול לקוחות קיימים, ניהול עסק עצמאי עם נוכחות דיגיטלית, חיסכון בעלויות, יעילות עסקית מרבית ועוד.

בקוואליטי מציינים כי החברה נמצאת במגמת צמיחה משמעותית לאחר שפיתחה מודל עסקי שבו היא מייצרת ערך משמעותי לסוכניה עם פעילות ענפה של מכירות ללקוחות קצה. לקוואליטי מערך מטה ושירותים רחבים לסוכנים ולשותפויות שלה, החל ממערך לידים, מערך לתיאום פגישות, מערך ידע מקצועי פנימי ועוד. בשנה האחרונה קוואליטי אף זכתה בפעם השנייה ברציפות בתואר בית הסוכן של השנה במסגרת דירוג נבחרי השנה של עדיף.

איתי ברדה, יו"ר קוואליטי: "קוואליטי חרטה על דגלה להיות הבית שנותן את הערכים המוספים הרבים, המגוונים והאפקטיביים ביותר שמובילים את הסוכנויות והסוכן להצלחות גדולות. זהו עוד שלב במסע של קוואליטי להגדלת הערכים שאנו נותנים לסוכנויות ולסוכנים, שלב שמתווסף לערכים מיוחדים וייחודיים שאנו נותנים.

 

"הקמת משרד פרסום דיגיטלי הוא צעד מתבקש התומך באסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, שיאפשר העמקה משמעותית של הערך הניתן לסוכנים וסוכנויות בקבוצה. השילוב בין מהלכים עסקיים ושיווקיים, תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, מיתוג ובניית מוצר הוא קריטי לסוכן מהדור החדש שיוכל מעתה להתנהל תחת בית אחד מתוך ראייה הוליסטית. הערכים המוספים לסוכנויות ולסוכנים של קוואליטי משקפים את תפיסת העולם שאין עוד מקום להפרדה בין הקמת עסק, שיווק, לידים ומיתוג, אלא הכל נדרש להתנהל במקום אחד ובהרמוניה מוחלטת. אנו מתכוונים להמשיך ולהגדיל ביתר שאת את הערכים ולייצר יתרון תחרותי משמעותי לסוכנויות וסוכני קוואליטי".



כתיבת תגובה