מנורה מבטחים הצטרפה לאקסלרטור האינשורטק הישראלי ותהיה חלק מרכזי בפאנל המומחים

מנורה מבטחים הצטרפה לאקסלרטור האינשורטק הישראלי ותהיה חלק מרכזי בפאנל המומחים

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף טכנולוגיות במנורה מבטחים: מנורה מחפשת כל העת טכנולוגיות חדשות צופות פני עתיד והיא תמשיך להוביל את החדשנות בעולמות הביטוח בישראל

מנורה מבטחים הצטרפה לאקסלרטור האינשורטק הישראלי המנוהל על ידי קובי בנדלק, מנכ"ל ומייסד Insurtech Israel, כך נמסר לפוליסה מאינשורטק ישראל. בחברה מציינים כי היא מפעילה שני מחזורים בשנה של האקסלרטור, כאשר למנורה מבטחים יהיה מקום מרכזי כגוף ביטוח ישראלי מוביל בתעשיית החדשנות בתחום הביטוח. בחירת הסטרטאפים בכל מחזור נעשית על ידי פאנל מומחים ישראלים ובינלאומיים מובילים בהם מנורה מבטחים תהיה שותפה מרכזית.

מאינשורטק ישראל נמסר כי אקסלרטור האינשורטק הישראלי נחשב בעיני רבים כאחד האקסלרטורים המובילים בעולם בתחום האינשורטק – "את ההצלחה לכך ניתן לראות כבר לאחר ארבעה מחזורים בהם גייסו הסטרטאפים בוגרי התוכניות כמעט 100 מיליון דולר וחתמו על עשרות עסקאות". בין השותפים העסקיים בתוכנית ניתן למצוא חברות טכנולוגיה וביטוח מהמובילות בעולם כגון Aon, Microsoft, Bolttech, BrokerTech venture, IAG insurance company, Xceedance, Deloitte, Milliman,, Sompo insurance, Sapiens ו-DELL.

בחברה מציינים עוד, כי בין המנטורים המובילים בתוכנית ניתן למצוא את, סמנכ"ל הדאטה של Allianz בגרמניה ד"ר בנדיקט לאודג, ראש מעבדת בית חכם ב-Zurich Insurance יוארג-טוביאס הינטרטואר, ראש תחום החדשנות במיוניק רי טום ואן דר בולה, טרי וואן, המפקחת על הביטוח בארה"ב ודירקטורית בחברות ביטוח אמריקאיות רבות, חוואן קסקו, ראש תחום החדשנות בענקית הביטוח הבינלאומית מפראה, אושרי קפלן, מנהל השקעות ב-Munich Re Ventures, קלאוס דרייבר, מנהל בכיר ב- Allianzוסגן יו"ר ב-InsurTech Hub מינכן, ד"ר רובין קירה, מנהל בכיר בחברת Digitalscouting.de, אריק גבירצמן, מנכ"ל Bolttech, ארי כץ, נשיא Bolttech, טלי אברון משנה למנכ"ל  ב-AON REINSURANCE, ודיאנה דיאנה ברזין, מנכ"לית שותפה ב-AON REINSURANCE.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף טכנולוגיות במנורה מבטחים: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם Insurtech Israel ועם השותפים העסקיים שמביאים איתם מומחיות וידע בעולמות החדשנות והאינשורטק, וכמובן עם הסטרטאפים הנבחרים שיוכלו להשתלב בפעילות החדשנות שלנו. מנורה מבטחים מחפשת כל העת טכנולוגיות חדשות צופות פני עתיד והיא תמשיך להוביל את החדשנות בעולמות הביטוח בישראל".

קובי בנדלק, מנכ"ל ומייסד Insurtech Israel: "הורכבה כאן קואליציה מרשימה של שותפים ישראליים ובינלאומיים שמסייעת לקדם ולפתח את ה-Eco-system הישראלי ולאפשר לטכנולוגיות הישראליות לפרוץ בחו"ל, ביחד עם השותפים העסקיים שלנו וקבוצת המנטורים המרשימה שהתגייסה לליווי האקסלרטור. אנו רואים במנורה כחברת ביטוח חדשנית מובילה ושותפה מרכזית שמסייעת לחיזוק והתמקצעות תחום האינשורטק בישראל ובעולם".

דן קיו, מייסד משותף ומנכ"ל משותף של BrokerTech Ventures: "שיתוף הפעולה שלנו עם מנורה מבטחים ו-Insurtech Israel פורה מאוד ואנו שמחים על הקשר העסקי העמוק שלנו בישראל, שיהווה עבורנו גם זרז להזדמנויות עסקיות בינלאומיות נוספות בעתיד".

John Jackovin, מנכ"ל תוכנית האקסלרטורים של BrokerTech Ventures: "ביטוח הוא עניין גלובלי ושיתוף הפעולה עם מנורה מבטחים הוא צעד ראשון נפלא במימוש הקונספט שלנו לבחון הפעלת המודל שגיבשנו גם בשווקים שמחוץ לארה"ב. מדובר עבורנו גם בהזדמנות "הצצה" יוצאת דופן עבור השותפים שלנו לעולם האינשורטק הישראלי המהווה כוח מניע לחדשנות".

 

 



כתיבת תגובה