דורון גינת מונה למנכ"ל שלמה ביטוח

דורון גינת מונה למנכ"ל שלמה ביטוח

יחליף בתפקידו את אורי אומיד, שהודיע באוגוסט השנה על כוונתו לסיים את תפקידו. טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: דורון הוא מהמנהלים המקצועיים, המנוסים והבולטים בענף הביטוח בישראל

דורון גינת. צילום:  יח"צ

דורון גינת מונה למנכ"ל שלמה ביטוח. החברה דיווחה היום כי מועצת המנהלים של החברה אישרה את המינוי. גינת יחליף בתפקידו את אורי אומיד, שהודיע באוגוסט על כוונתו לסיים את התפקיד לאחר ששימש בתפקיד זה כעשור.

גינת שימש בתפקידיו האחרונים כמשנה למנכ"ל בהראל, מנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח, אחראי על מוצרי החיסכון הפנסיוני, סיכוני ביטוח חיים ותחום הפרישה. קודם לכן ניהל את קרן הפנסיה של הראל. בנוסף, שימש דירקטור בחברות בקבוצת הראל, דירקטור בהראל קרנות נאמנות וחבר ועדת השקעות.

טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: "אנו שמחים לבשר על מינויו של דורון גינת למנכ"ל שלמה ביטוח ומברכים אותו על כניסתו לתפקיד. דורון הוא מהמנהלים המקצועיים, המנוסים והבולטים בענף הביטוח בישראל, המביא עימו ניסיון עסקי וניהולי עשיר לצד ניסיון רב בתחום הביטוח והפיננסים, והוא האדם הנכון להוביל את שלמה ביטוח להמשך צמיחה, חדשנות, פיתוח הפעילות העסקית וכניסה לתחומי פעילות חדשים. אנו סמוכים ובטוחים שתהיה לדורון תרומה רבה, וכי הוא  יוביל את החברה להישגים מרשימים כפי שעשה בתפקידיו בעבר, ויצעיד אותה קדימה".

דורון גינת: "אני מודה לדירקטוריון שלמה ביטוח ולבעלים על הבעת האמון, ושמח על ההזדמנות והזכות לקבל לידי את תפקיד מנכ"ל החברה ולהוביל אותה יחד עם אנשיה להישגים משמעותיים ולהמשך צמיחה ומצוינות. יחד, נמשיך להצעיד את החברה לעבר פסגות חדשות ונמשיך להעניק ללקוחותינו ולסוכני הביטוח את המוצרים ופתרונות הביטוח הטובים בשוק".

גינת ייכנס לתפקיד ב-1 בדצמבר השנה.

 

 



כתיבת תגובה