מיכאל קלמן ימונה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח; המנכ"ל הנוכחי יהודה בן אסאייג מונה ליו"ר

מיכאל קלמן ימונה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח; המנכ"ל הנוכחי יהודה בן אסאייג מונה ליו"ר

בן אסאייג ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל לאחר קדנציה של חמש שנים. ארי קלמן יסיים את כהונתו כיו"ר דירקטוריון מנורה מבטחים וימשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל מנורה מבטחים החזקות ודירקטור בחברות אחרות בקבוצה

יהודה בן אסאייג

מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח יהודה בן אסאייג מונה היום (ג') ליו"ר דירקטוריון מנורה מבטחים ביטוח, ומיכאל קלמן מונה למנכ"ל החברה. לנוכח מינויים אלה הודיע ארי קלמן

על סיום כהונתו כיו"ר דירקטוריון מנורה מבטחים ביטוח, בין היתר על רקע מינוי בנו, מיכאל קלמן, למנכ"ל החברה. קלמן האב ימשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל מנורה מבטחים החזקות ודירקטור בחברות אחרות בקבוצה. לא חל שינוי בתפקידו של ערן גריפל כיו"ר מנורה מבטחים אחזקות, ואחד מבעלי השליטה בחברה.

מיכאל קלמן ייכנס לתפקידו כמנכ"ל החל מה-1 באפריל 2023 לאחר אישור ופרסום הדוח התקופתי לשנת 2022, וזאת לאחר קיום חפיפה מסודרת עם בן אסאייג.

מנורה מבטחים החזקות שבשליטת משפחת גריפל ומשפחת גורביץ' דיווחה כי הדירקטוריון אישר את מינוי מיכאל קלמן על רקע ניסיונו וכישוריו המתאימים והמוכחים בתפקידיו הקודמים זה 12 שנה במנורה ביטוח ובפרט כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח כללי במהלך שבע שנים. בנוסף, מכהן מיכאל קלמן משנת 2018 כיו"ר דירקטוריון הפול – המאגר הישראלי לביטוח רכב שיורי.

עוד מציינים בחברה כי קלמן הצטרף לחברה ב-2011 והוביל את האגף לביטוח אלמנטרי להישגים מרשימים, תוך מיצובה של מנורה

מיכאל קלמן

מבטחים כחברה מובילה בענף האלמנטרי בכלל ובתחום ביטוחי הרכב בפרט ותוך רווחיות חיתומית מהגבוהה בענף.

המינוי הוא בהמשך לבקשת בן אסאייג לסיים את תפקידו כמנכ"ל ולפנות לאתגר חדש בקבוצה. הדירקטוריון החליט כי המינוי של בן אסאייג ייכנס לתוקף ב-1 באפריל 2023. זאת, על רקע ניסיונו הרב בתפקידים שונים בקבוצה, וזה חמש שנים כמנכ"ל מנורה ביטוח.

ערן גריפל יו"ר מנורה החזקות, בירך על המינויים: ״מנורה מבטחים משכילה להצמיח מתוכה מנהלים מוכשרים שזוכים להערכה רבה בענף. אני משוכנע בהצלחתם של מיכאל קלמן כמנכ"ל החברה ושל יהודה בן אסאייג כיו"ר מועצת המנהלים להצעיד את מנורה מבטחים ביטוח להמשך שגשוג, הצלחה והובלה".

המינויים כפופים לאישור הממונה על רשות שוק ההון.

 



כתיבת תגובה