לימור נחום מונתה למנהלת מכירות בריאות בהכשרה

לימור נחום מונתה למנהלת מכירות בריאות בהכשרה

בתפקידה האחרון שימשה נחום סמנכ"ל מערך המכירות וניהלה את היחידה לסוכני ביטוח בקבוצת ד"ר אודי פרישמן

הכשרה הודיעה על מינויה של לימור נחום למנהלת מכירות בריאות בחברה, כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של החברה להרחבת הפעילות של החברה בתחום זה. במסגרת תפקידה נחום תהיה אמונה על הרחבת הפעילות מול סוכני הביטוח בתחום ביטוח בריאות בחברה תוך כדי מתן מענה לצרכי הסוכנים ומבוטחיהם

נחום, בת 45, מגיעה עם ניסיון רב של כ-25 שנה בתחום הביטוח. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"ל מערך המכירות וניהלה את היחידה לסוכני ביטוח בקבוצת ד"ר אודי פרישמן. כמו כן, במשך כ-20 שנה כיהנה בתפקידי ניהול שונים בענף הביטוח, ביניהם ניהול מוצרי ביטוח חיים וניהול מחלקת ביטוח חיים קבוצתי בהפניקס.

חני סלע, סמנכ"ל ראש אגף ביטוח חיים ופיננסים בהכשרה : "אני מברכת את לימור על הצטרפותה להכשרה. לימור מונתה כחלק מתהליך נרחב להגברת והרחבת פעילות בענף הבריאות מול סוכני הביטוח וכאסטרטגיה של החברה לשים את ענף הבריאות כיעד מרכזי בשנת 2023. אני בטוחה שיכולותיה המקצועיות והכרותה עם עולם סוכני הביטוח ישדרגו את פעילות החברה ויתרמו רבות לסוכני הביטוח והלקוחות בפרט".

רועי פורמן, מנהל מכירות ארצי בהכשרה: "לימור מביאה איתה ניסיון רב בתחום הביטוח עם דגש על תחום המכירות ויצירת כלים ופתרונות. לימור הינה אוטוריטה מקצועית מוערכת בתחום הביטוח בישראל ואני סמוך ובטוח כי ניסיונה העשיר יתרום לחברה, לעובדים, לסוכני הביטוח וללקוחותינו".

לימור נחום: "אני שמחה להצטרף לחברת הכשרה, המאופיינת כחברה משפחתית, צעירה ודינמית ובעלת יתרונות בולטים לסוכני הביטוח והלקוחות. החברה, שסימנה לעצמה מטרה לחזק את תחום הבריאות יחד עם סוכני הביטוח, תוכל באמצעות מגוון מוצרי הבריאות והיתרונות הקיימים בחברה לספק שירותים ומוצרים איכותיים למבוטחים ולהוביל את תחום הבריאות. מניסיוני, ישנה משמעות אדירה לקשר אישי עם סוכני הביטוח ואחד הדברים שאני לוקחת על עצמי הוא להיות כתובת מרכזית בתחום הבריאות עבורם".

לימור נחום צילום: לני מידן



כתיבת תגובה