בכיר במנורה מבטחים משה מורגנשטרן ימונה למשנה מנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל

בכיר במנורה מבטחים משה מורגנשטרן ימונה למשנה מנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל

אלי ברגלס, לשעבר אקטואר במנורה מבטחים, ימונה לתפקיד משנה למנכ"ל והאקטואר הראשי של החברה. רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח: אני שמח לצאת לדרך עם שני מינויים משמעותיים שמטרתם ריענון וחיזוק ההנהלה והעמקת התשתית הניהולית שתוביל את החברה בשנים הקרובות

דירקטוריון מגדל ביטוח אישר היום (א') שני מינויים של חברי הנהלה חדשים: משה מורגנשטרן, לשעבר בכיר מנורה מבטחים ישמש כמשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות ואלי ברגלס, לשעבר אקטואר במנורה מבטחים, ישמש כמשנה למנכ"ל והאקטואר הראשי של החברה.

בחברה מציינים, כי מורגנשטרן מילא ב-20 השנים האחרונות שורה ארוכה של תפקידים בתחומי הביטוח והטכנולוגיה, האחרון שבהם, בשש השנים האחרונות, כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה במנורה מבטחים. בתפקיד זה הוביל פרויקטים אסטרטגיים וטכנולוגיים רבים ששילבו טרנספורמציה דיגיטלית, שיפור שירות וייעול תהליכים תפעוליים, תהליכים דיגיטליים חדשניים ופרסונליים, כלי אוטומציה ורובוטיקה, כמו כן פרויקטי מודרניזציה של מערכות ליבה. בנוסף, הקים יחידת חדשנות פתוחה בתחום ה-Insurtech ובאמצעותה הטמיע טכנולוגיות מתקדמות וחברות סטארט-אפ חדשניות. קודם לכן שימש בתפקיד מנהל אגף ביטוח חיים בחברה ובתפקידי אסטרטגיה, פיתוח מוצרים ומחשוב.

לברגלס  ניסיון של יותר מעשור בתחום האקטואריה בענף הביטוח והוא שימש בשבע השנים האחרונות כמנהל תחום מחקר ופיתוח אקטואריה במנורה מבטחים. במסגרת תפקיד זה, היה אחראי על הפיתוח והייצור של דיווחי סולבנסי ועל פרויקט IFRS17 מטעם אקטואריה, כולל בניית מודל חישוב עבור מוצרי חיים ובריאות. קודם לכן, שימש כאקטואר מודל בחברת הפניקס ובתפקידים נוספים בהראל ואצל אלן פפרמן שירותים אקטואריים.

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אני שמח לצאת לדרך עם שני מינויים משמעותיים שמטרתם ריענון וחיזוק ההנהלה והעמקת התשתית הניהולית שתוביל את החברה בשנים הקרובות. מול עינינו עומד הצורך לבנות ולהוציא לפועל תהליכים ופרויקטים חשובים לצד היערכות לאתגרים העומדים בפנינו. אני מאחל למשה ולאלי הצלחה רבה בתפקידיהם החדשים. אין לי ספק כי הניסיון העשיר והאיכויות יוצאות הדופן שהם מביאים עמם יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר".

 

 



כתיבת תגובה