הראל: לראשונה בענף – הראל מאמצת את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של OpenAI ומייקרוסופט

הראל: לראשונה בענף – הראל מאמצת את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של OpenAI ומייקרוסופט

הטכנולוגיה החדישה תאפשר להראל הכניס מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית לתחום שירות הלקוחות: סיכומי שיחות, הפקת מידע והכנת תקצירים תוך שניות

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים היא החברה הישראלית הראשונה בתחום שתשלב בתהליכים העסקיים שלה את שירות OpenAI של מיקרוסופט – Azure OpenAI. הטכנולוגיה של OpenAI תאפשר להכניס מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית לתחום שירות הלקוחות. אלה יאפשרו סיכום שיחות והפקת מידע ותובנות תוך כמה שניות בכל שיחה עם מבוטח. המהלך ייעל את עבודת נציגי השירות במסגרת הטיפול שלהם בפניות על ידי הכנת תקציר לפניות הקודמות של הלקוח לחברה. כך העובדים יוכלו לשאול את המערכת שאלות כפי שניתן כקונסומרים ב-ChatGPT ולקבל מידע מהיר מתוך הדאטה.

הראל קיבלה גישה ליכולות Azure OpenAIאחרי שעמדה בקריטריונים גלובליים של אתיקה בשימוש בבינה מלאכותית. באמצעות השימוש בשירות, הראל תוכל לקדם את מקרי השימוש הבאים:

  1. סיכום ותקצירים מתמלולי שיחות CRM ואינטראקציות לקוח קודמות: נציגי הראל יקבלו סיכום (אמל"ק) של שיחות, מיילים או צ'אטים, דבר שיקצר משמעותית את זמני ניהול השיחות והבנה מהירה של היסטוריית המקרים של הלקוח.
  2. Super-agent – העצמה של מאות נציגי הראל במרכזי השירות במתן מענה מקצועי, מדויק ואחיד: נציגי הראל יוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות ממסמכי מקור מהימנים, כגון תיעוד פנימי ו-Knowledge base של החברה, וכך ליצור שפה אחידה ומשותפת במענה ללקוחות.
  3. יצירת סיכומי שיחה: נציגי הראל יוכלו ליצור ולשלוח סיכומי פגישה במייל באמצעותAzure OpenAI ולשלוח תוכן על סמך תמלול השיחה או הצ'אט. הדבר יאפשר מעקב וליווי הלקוח לאורך זמן משיחה לשיחה באופן יעיל, הן מול הלקוחות והן למעקב פנימי, ויקצר את משך הטיפול.

השירות שהושק לפני מספר שבועות הוא שירות בינה מלאכותית (AI) שבין היתר מספק ממשק שיחה בו ניתן לשאול שאלות ולקבל תשובות בשפה טבעית ובמהירות (ידוע בשם ChatGPT). משתמשים ואפליקציות יכולים לגשת לשירות בקלות באמצעות שילוב ממשקי API מתקדמים וכן דרך Azure OpenAIStudio.

בנוסף, הממשק מאפשר לייצר בקלות טקסטים כגון סיכומי שיחות ותוכן שיווקי, וגם מאפשר למפתחים לייצר ולתעד קוד ולחסוך זמני פיתוח ותיעוד ארוכים.

הפרויקט מהווה אבן דרך משמעותית נוספת בשותפות האסטרטגית בין מיקרוסופט ישראל וקבוצת הראל, במסגרתה הוטמעו תהליכים מתקדמים בתחומי ניהול הדאטה, מודל לחישוב סיכון אקטוארי וקבוצת פתרונות מתקדמים בתחומי אבטחת המידע.

שי גלילה, מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של הראל: "הטעמת Azure OpenAIשל מיקרוסופט בפעילותה של הראל מהווה שלב נוסף בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שמובילה החברה בשנים האחרונות. הטכנולוגיה תאפשר לחברה לשפר את חווית הלקוח שלה דרך שירות מותאם ומהיר, תוך ייעול עבודתם של נציגי השירות בחברה".

 

 



כתיבת תגובה