יין, ביטוח ומה שביניהם

יין, ביטוח ומה שביניהם

סוכן הביטוח מאיר רוטברג, שהקים מועדון יין לסוכנים, אומר בשיחה עם פוליסה: מדובר במועדון חברתי שמטרתו לחזק קשרים בינאישיים ועסקיים. פעילות המועדון תסובסד על ידי רוטברג עצמו בשיתוף סוכנות הביטוח אליפים יחד עם חברת ביטוח גדולה

הזוג רוטברג ביקב שילה

מאת מרינה פובולוצקי

"יין מחבר בין אנשים ויוצר אינטראקציות חברתיות המועילות לקידום מקצועי", כך אמר סוכן הביטוח מאיר רוטברג, שעד לאחרונה היה יו"ר ועדת הרווחה בלשכת סוכני הביטוח וכיהן כראש המטה של הנשיא הקודם, ליאור רוזנפלד.

רוטברג ייסד את מועדון היין הראשון לסוכני הביטוח בישראל. "מדובר במועדון חברתי שמטרתו לחזק את הקשרים הבינאישיים והעסקיים בין הנפשות הפועלות בענף. פלטפורמת נטוורקינג, אם תרצו, ביזנס אנד פלז'ר", אמר. פעילות המועדון תסובסד על ידי רוטברג עצמו בשיתוף סוכנות הביטוח אליפים, יחד עם חברת ביטוח גדולה שמבקשת להישאר חסויה. לשלושתם מכנה משותף אחד – אהבה ליין.

רוטברג מסביר, כי במסגרת המועדון, החברים יוכלו להזמין סיורים מאורגנים ביקבים ייחודיים, לחווית טעימות מגוונת. הסיורים יהיו מוקפדים, באווירה נינוחה, ללא הרצאות מעונבות, באווירה חיובית, מדגיש רוטברג, ומציין שישים דגש על כך שגם מזג אוויר ישתף פעולה. כמו כן, על מנת להקל על המשתתפים, יועמדו לרשותם הסעות מאורגנות. במאמציו להפיץ את הבשורה, פתח רוטברג דף פייסבוק בשם "חובבי יין של ענף הביטוח" והוא מזמין את כולם הצטרף ולעקוב. הוא מצפה שהרעיון יתפוס ויגיע לכמה מאות ואף אלפי חברים, שישמחו לקחת חלק בחוויה מעין זו.

רוטברג מספר כי הרעיון קינן בראשו זה זמן רב, ורק לפני כחודש, כשסיים את תפקידו כיו"ר הוועדה בלשכה, התפנה למימושו. עוד הוא מספר, כי הוא ומשפחתו חובבי יין מושבעים: "אני מכיר את עולם היין היטב. לפני יותר מעשרים שנה אף ניסיתי לעשות יין בעצמי, אבל יין זה מדע שלם והחלטתי להיות מאלה שטועמים. אצלנו, בארוחה ערב טיפוסית, נפתחים כחמישה בקבוקים. אני ואשתי גם אוהבים לבקר ביקבים בארץ ובעולם".

בעיני רוטברג, המועדון הוא הזדמנות לקדם את תרבות היין המקומית: "יש בארץ כ-700 יקבים. היקב האחרון שהיינו בו הוא יקב שילה, שנמצא ליד שילה המקראית, לכיוון צומת תפוח, במעמקי השטחים".

ייתכן כי הטיימינג להיתכנות המועדון נובע גם מהרצון של רוטברג לגשר על הפערים החברתיים שהתגלעו בחודשים האחרונים בלשכה, אחרי הכל, לדבריו, אינטראקציות בין אישיות יוצרות אמון וערבות הדדית, שהם קריטיים ליצירת שותפויות עסקיות.

ביחס לטלטלה שעוברת על הלשכה בימים אלה אמר רוטברג, כי לדעתו הלשכה תשתקם אך ורק כאשר הדור הוותיק יעבור לשורות האחוריות והסוכנים הצעירים, שהם דור העתיד, ינווטו את הספינה.

 



כתיבת תגובה