מנורה מבטחים וארקיע משתפות פעולה בתחום ביטוח נסיעות

מנורה מבטחים וארקיע משתפות פעולה בתחום ביטוח נסיעות

הביטוח יירכש באופן דיגיטלי מלא עם הזמנת כרטיס הטיסה. סוכנות הביטוח אשר תטפל בלקוחות - משקי טנא. השת"פ מבוסס על מודל ה-Connected Insurance, לפיו מוצרי ביטוח יימכרו במסגרת עסקות אחרות

עם היציאה ממשבר הקורונה, תחום ביטוח הנסיעות מתחמם. מנורה מבטחים ביטוח וחברת התעופה ארקיע ישתפו פעולה בתחום זה. במסגרת השת"פ, ארקיע תציע לנוסעיה, באמצעות סוכנות הביטוח משקי טנא, ביטוח נסיעות לחו"ל של מנורה מבטחים, בעלות מוזלת, עם עד 30% הנחה בתעריפי הביטוח. הביטוח יירכש בהליך דיגיטלי מתקדם ומהיר מיד עם סיום הזמנת כרטיס הנסיעה לחו"ל.

ממנורה מבטחים נמסר, כי שיתוף הפעולה מגיע מתוך הכרה והבנה שכיום רכישת ביטוח הנסיעות הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהליך הזמנת חופשה או הנסיעה לחו"ל. אם בעבר הביטוח נרכש בסמוך למועד הטיסה / היציאה מהארץ, כיום הביטוח נרכש בסמוך למועד הזמנת הטיסה או החופשה תוך שימת דגש על הרחבות הנותנות מענה למצבים שונים, כגון: ביטול הנסיעה ו/או קיצור או הארכה של הנסיעה באופן בלתי צפוי כתוצאה מאירועים רפואיים שונים, לרבות אירועים הקשורים למגפת הקורונה, גיוס מילואים ועוד.

השת"פ מבוסס על מודל ה-Connected Insurance, לפיו מוצרי ביטוח יימכרו במסגרת עסקות אחרות. בשת"פ המדובר מעורבת גם חברת האינשרוטק הישראלית CI הפועלת במודל זה.

נוסף על רכישת הביטוח, לקוחות ארקיע יוכלו להוריד את אפליקציית שלי מבית מדשילד, אשר מספקת מידע חיוני וביטוחי ללקוחות בזמן הנופש בחו"ל. אפליקציית שלי כוללת מידע על רופאים, בתי מרקחת, מעניקה סיוע רפואי ומשטרתי בלחיצת כפתור, כאשר השירות ניתן בעברית.

שלומי צייג, מנהל תחום עסקים ומוצרים באגף הבריאות במנורה: "אנו מודים לחברת ארקיע על הבעת האמון ובחירתה במנורה מבטחים להענקת ביטוח נסיעות לחו"ל ללקוחותיה. שיתוף פעולה זה הוא דוגמה לשיתוף פעולה עסקי שמאיץ פתרונות דיגיטליים וזאת תוך אפשרות מתקדמת לרכישת ביטוח בלחיצת כפתור ובפרק זמן קצר. שת"פ זה הוא ראשון מבין מספר פרויקטים העומדים לצאת בקרוב עם גופים נוספים".

עוז ברלוביץ, משנה למנכ"ל ארקיע: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו הצעת ביטוח מגוונת ובלעדית במחיר, מבית מנורה מבטחים, שהותאמה למגוון היעדים הרחב של חברת ארקיע. דווקא היום, כאשר מגוון המסמכים שיש להכין לנסיעה רחב מבימים רגילים, רכישת ביטוח כחלק מתהליך ההזמנה יביא לחיסכון בזמן ועיסוק מיותר נוסף לקראת הנסיעה לחופשה.  ניתן לרכוש את הפוליסה בתהליך קל ונוח בעת ההזמנה באתר האינטרנט של החברה".

ירדן פלד, שותף וסמנכ"ל שותפויות עסקיות ב-CI, מסר לפוליסה: "זהו השלב הראשון בהפיכת ביטוח נסיעות ל- Embedded Insurance. CI מספקת את הטכנולוגיה והידע לטובת יצירת  מסע לקוח הכולל רכישה מהירה. בשלב השני המטרה היא להטמיע את הביטוח באופן דיגיטלי מלא בקרב שותפים כמו ארקיע, שיאפשרו רכישת המוצר לשנה והפעלתו באופן אוטומטי המבוסס על מערכת ניהול החלטות של CI".



כתיבת תגובה