בדרך לארה"ב: WeSure קיבלה רישיון בניו ג'רזי – מתכננת להיכנס לשוק עם ביטוח לעסקים קטנים SME

בדרך לארה"ב: WeSure קיבלה רישיון בניו ג'רזי – מתכננת להיכנס לשוק עם ביטוח לעסקים קטנים SME

הרישיון מאפשר לחברה לפעול כ-Insurance Producer/MGA – גוף הפצה וחיתום של מוצרי ביטוח. בכוונת החברה להתחיל פעילות עם שיווק חבילות ביטוח לבית העסק ובמקביל - לפעול לקבלת רישיונות גם במדינות נוספות

WeSure קיבלה רישיוןMGA / Insurance producer במדינה ראשונה בארה"ב, ניו ג'רזי. על פי תוכניות החברה, הכוונה היא להיכנס תחילה עם ביטוח לעסקים קטנים SME בביטוח חבילה לבית העסק. על פי הצפי, החברה תחל את פעילותה בשנים 2021-2022. הרישיון הראשון הוענק על ידי אגף הבנקאות והביטוח של מדינת ניו ג'רזי לחברה נכדה, WeSure Digital Insurance services, Inc שמוחזקת על ידי החברה הבת ,Holdings Ltd WeSure USA, המרכזת את כלל פעילות הקבוצה בארה"ב ומוחזקת אפקטיבית בשיעור של 100% על ידי החברה.

MGA (Managing General Agent) או Insurance Producer הוא גוף הדומה במהותו לסוכנות חיתום, דהיינו גוף המורשה להפצה וחיתום (בחלק מהמקרים גם לטיפול בתביעות) של מוצרי הביטוח של ומטעם המבטח המקומי (carrier) עמו תתקשר בהסכם.

הודעת החברה בדבר קבלת הרישיון במדינת ניו ג'רזי היא בהמשך ליישום האסטרטגיה העסקית של הקבוצה, על פיה היא פועלת כדי להיכנס לפעילות בתחום מוצרי הביטוח והפיננסים הדיגיטליים גם בשוק האמריקאי. עוד מעדכנת weSure שמדינת ניו ג'רזי היא מדינת התושבות (Resident State) של החברה המוחזקת WeSure Digital Insurance, לצורך פעילותה הביטוחית והיא צפויה לפעול לבקש ולקבל רישיון דומה במדינות נוספות בהן היא מתכננת לפעול בשנים הקרובות.

יוחנן דנינו, יו"ר ווישור: "החברה מתקדמת לקראת מימוש תוכניתה העסקית להתרחבות בחו"ל, אל שוק היעד המרכזי שלנו בחו"ל, שהוא ארה"ב. קבלת הרישיון בניו ג'רזי לפעול כ-Insurance producer/MGA היא אבן דרך נוספת בחיי החברה, המהווה למעשה את יריית הפתיחה בדרך להציע גם לצרכן האמריקאי את הערכים המוספים שווישור מציעה בתחום הביטוח הדיגיטלי. בהתאם לתוכניתנו, התחלנו בשנת 2020 בהיערכות לקידום פעילות עסקית ושיווקית בשוק האמריקאי.

"להערכתנו המודל העסקי של ווישור, שאפשר לה לצמוח באופן משמעותי עד כה בישראל ובמקביל גם לעבור לרווחיות תוך פרקי זמן קצרים יחסית, יוכל להתאים גם לשוק האמריקאי בשינויים המחויבים ולייצר לאורך זמן מודל עסקי בר קיימא".

מתוך מצגת משקיעים (שקופית 21 במצגת)

 



כתיבת תגובה