רעות אבירם מונתה לסמנכ"לית השיווק של קוואליטי

רעות אבירם מונתה לסמנכ"לית השיווק של קוואליטי

יו"ר קוואליטי איתי ברדה: ההצטרפות של רעות הינה חלק מהתפתחות וגדילה משמעותית שאנו מבצעים כעת על מנת לתת מענה לגידול בהיקף הסוכנים ובהיקף הפעילות העתידי

רעות אבירם מונתה לסמנכ"לית השיווק של קוואליטי, בית סוכן מקבוצת הפניקס כחלק מתוכניות הצמיחה בפעילות השיווק והדיגיטל. מהחברה נמסר כי אבירם שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של אינפיניטי בית השקעות וכי היא מגיעה עם ניסיון רב בהקמה והובלה של פרויקטים שיווקיים בשוק ההון.

עוד נמסר כי, בתפקידה האחרון הקימה את מערך הדיגיטל של אינפיניטי ובמסגרת תפקידיה הובילה תהליכי מיתוג ואסטרטגיה שיווקית והייתה אחראית על אפיון והטמעת כלים דיגיטליים ותקשורת בין אישית עם לקוחות. קודם הייתה אמונה על התקשורת השיווקית של הכשרה.

מהחברה נמסר כי היא נמצאת במגמת צמיחה ונחשבת לאחד מבתי הסוכן המובילים והאיכותיים בישראל. קוואליטי נודעת במודל העסקי המיוחד שלה וחרטה על דגלה להוביל את ענף בתי הסוכן תוך כדי שהיא מייצרת ערך משמעותי לסוכניה, בין היתר, בפעילות לאיתור הזדמנויות מכירה ללקוחות איכותיים. קוואליטי מונה מעל ל-100 סוכני ביטוח ומתכננים פיננסים ולאחרונה זכתה בתואר בית הסוכן של השנה.

איתי ברדה, יו"ר קוואליטי ברך על המינוי החדש ומסר: "אני מברך על ההצטרפות של רעות ובטוח שהיא תתרום רבות מניסיונה לטובת הצלחת קוואליטי והצלחת הסוכנים של קוואליטי. ההצטרפות של רעות הינה חלק מהתפתחות וגדילה משמעותית שאנו מבצעים כעת על מנת לתת מענה לגידול בהיקף הסוכנים ובהיקף הפעילות העתידי. אנו מצפים להוביל את ענף בתי הסוכן בצורה איכותית תוך כדי יצירת ערך משמעותי לשותפים העסקיים שלנו: סוכני הביטוח והמתכננים הפיננסים".

 

תמונה: רעות אבירם



כתיבת תגובה