מי שלא ימחק את ההתבטאויות כנגד הלשכה ויתנצל עליהן תוך שבעה ימים – הטיפול בו יועבר לבית הדין של הלשכה

מי שלא ימחק את ההתבטאויות כנגד הלשכה ויתנצל עליהן תוך שבעה ימים – הטיפול בו יועבר לבית הדין של הלשכה

מיכה אדוני, יו"ר מחוז חיפה והצפון בלשכת סוכני הביטוח וחבר הוועד המנהל, לפוליסה: החלטת הוועד המנהל תבוצע ככתבה וכלשונה

"החלטת הוועד המנהל תבוצע ככתבה וכלשונה: מי שלא ימחק את ההתבטאויות כנגד הלשכה ויתנצל עליהן תוך שבעה ימים – הטיפול בו יועבר לבית הדין של הלשכה" – כך אמר מיכה אדוני, יו"ר מחוז חיפה והצפון בלשכת סוכני הביטוח וחבר הוועד המנהל.

אדוני התייחס לביקורת שהתעוררה בקרב סוכני הביטוח (שחלקם אף לא חברי לשכה) כלפי המכתבים שנשלחו לחברי הלשכה קובי סוויסה ועוזי ארגמן, ואמר, בשיחה עם פוליסה, כי בוועד המנהל התקבלה החלטה גורפת: "מי שפוגע בלשכה, מצמיד להנהגת הלשכה כינויי גנאי, קורא להרס הלשכה והקמת לשכה חלופית, או קורא לא לשלם דמי חבר – הטיפול בו יועבר לבית הדין של הלשכה".

לדבריו, הלשכה משלימה בימים אלה מהלך של גביית דמי חבר – "היו 2,400 חברי לשכה שלא שילמו. נותרו 610. אכלנו קש מהשתלחויות של אנשים, שתקפו את הלשכה בצורה מרה".

עוד הוסיף אדוני כי הלשכה בחנה את כל החומר שפורסם נגדה ברשתות ובמדיה. מדובר, כך נודע לפוליסה, בהתבטאויות קשות, כולל קללות "שח'ור" ו"פולסא דנורא".

"ביקורת היא נשמת אפה של הדמוקרטיה, אבל מביקורת ועד האשמה ב'מושחתים נמאסתם' יש מרחק רב" – כך אדוני, שמדגיש כי ההחלטה בוועד המנהל התקבלה בצורה מבוקרת ושקולה: "הדיון התחיל בוועד המנהל, עבר ייעוץ משפטי ואושר על ידי יו"ר ועדת הביקורת. ההחלטה פשוטה: תמחק, תתנצל, אל תחזור על הדברים. מדובר בהחלטה שהתקבלה פה אחד מהנוכחים, והיא תבוצע ככתבה וכלשונה" – הבהיר אדוני.



כתיבת תגובה