הדבר החשוב ביותר הוא איחוד השורות בלשכה / מאת שלמה אייזיק

הדבר החשוב ביותר הוא איחוד השורות בלשכה / מאת שלמה אייזיק

אני מאמין גדול בכוחה של הלשכה להשפיע על המציאות היומיומית של כולנו, ובתפקידה של הלשכה כמנוע לצמיחה ולשיפור תנאי הסוכן. כשאנחנו מפולגים או מפוזרים לרסיסי קבוצות, אין לנו את הכוח להתמודד מול האתגרים הרגולטוריים והתחרות הלא הוגנת מול חברות הביטוח

חברות וחברי לשכת סוכני הביטוח, איזו תקופה זו הייתה… לפני הכל אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם שבחר להקדיש מזמנו ומרצו על מנת לקדם את סוכני הביטוח. זה לא מובן מאליו וראוי להערכה רבה.

אנחנו בפתחו של עידן חדש, נטול עסקנות ופלגנות, עידן שבו הנהלת הלשכה עובדת עבור הסוכנים. בעוד קצת יותר מ-48 שעות ייפתחו הקלפיות לבחירות למוסדות לשכת סוכני הביטוח.

אני מאמין גדול בכוחה של הלשכה להשפיע על המציאות היומיומית של כולנו, ובתפקידה של הלשכה כמנוע לצמיחה ולשיפור תנאי הסוכן. אני מאמין גדול בכם ובכן חברות וחברים יקרים, שתגיעו לקלפי, למרות שסוף שנה, למרות הקור והגשם – וכדי לממש את זכותכם הדמוקרטית להשפיע על דרכה של הלשכה בשנים הקרובות.

זו זכותנו, זו חובתנו.

ההתנהלות בהנהגת הלשכה בשנים האחרונות, הרחיקה מעצמה סוכנים טובים. רבים מהסוכנים ביטלו את חברותם בלשכה, חלקם אף נגרעו "בכוח" ואחרים פשוט אינם מביעים בה התעניינות.

הנהגת הלשכה הרוויחה ביושר רב את הבוז שחלק מחבריה רוכשים לה. על אף זאת ולמרות הכל, אני בדעה, שקיומה של הלשכה ותפקידה בעולם הביטוח חשובים מאין כמותם, למען עתיד הסוכנות והסוכנים העצמאיים.

כשאנחנו מפולגים או מפוזרים לרסיסי קבוצות, אין לנו את הכוח להתמודד מול האתגרים הרגולטוריים והתחרות הלא הוגנת מול חברות הביטוח. במצב של חוסר אחדות, פשוט לא נצליח לעצור את הרגולציה שמאיימת לדרוס אותנו ואת פרנסתנו. ולכן אני מאמין מראשית הדרך, שעם כל הכבוד למטרות הרבות שיש להסתער עליהן – הדבר החשוב ביותר הוא איחוד השורות בלשכה, לפני הכל.

כשאנחנו ביחד, אנחנו חזקים. רק ביחד נוכל לעמוד מול כל אתגר שיציבו בפנינו. אני בטוח בזה.

ביום חמישי הקרוב אני מבקש מכם להקדיש כמה דקות מזמנכם היקר לצאת ולהצביע עבור העתיד שלנו ועתיד הפרנסה שלנו. ולא רק אתם – גם החברים והמכרים שלכם.

הגיע הזמן להחזיר את השפיות ללשכה. לא תהיה לנו הזדמנות נוספת.

 

 



כתיבת תגובה