נמשכת הטלטלה באיילון: מנהלת תחום הבריאות ד"ר נאוה ניב סרודיו ומנהלת ההשקעות רונה יוסף פורשות

נמשכת הטלטלה באיילון: מנהלת תחום הבריאות ד"ר נאוה ניב סרודיו ומנהלת ההשקעות רונה יוסף פורשות

שרון רייך, מנכ"ל איילון ביטוח מסר: אני מכבד את החלטתה של נאוה לשנות קריירה ולהתמחות בפעילות מחוץ לענף הביטוח. בראשותה של נאוה הכפיל אגף הבריאות של איילון את נתח השוק שלו והפך למשמעותי בתחום ביטוחי  הבריאות בישראל

נמשכת הטלטלה באיילון: מנהלת תחום הבריאות ד"ר נאוה ניב סרודיו ומנהלת ההשקעות רונה יוסף פורשות. מדובר בשלב נוסף בשרשרת של מינויים ושינויים שנעשים בהובלת מנכ"ל איילון שרון רייך.

ניב סרודיו, שכיהנה ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"לית בכירה ומנהלת אגף הבריאות באיילון חברה לביטוח הודיעה כי היא מבקשת לסיים את תפקידה באיילון כדי לעבור לתאגיד מוביל בתחומי בריאות ושירותי רפואה מתקדמים בישראל.

בהודעתה לחברה ציינה ניב סרודיו "כי הייתה לה חוויה גדולה להוביל את השינוי הגדול בתחום הבריאות באיילון, בנתח השוק, ברווחיות, בשירות ובצירוף עסקים חדשים לאגף".

שרון רייך, מנכ"ל איילון ביטוח מסר: "אני מכבד את החלטתה של נאוה לשנות קריירה ולהתמחות בפעילות מחוץ לענף הביטוח. בראשותה של נאוה הכפיל אגף הבריאות של איילון את נתח השוק שלו והפך למשמעותי בתחום ביטוחי  הבריאות בישראל. תחת ניהולה זכה אגף הבריאות של איילון במקום הראשון במדד השירות של משרד האוצר, הפך אבן שואבת לקולקטיבים המשמעותיים בשוק וביצע קפיצת מדרגה משמעותית ביותר בתשתית הדיגיטלית – לרווחת הלקוחות, הסוכנים והחברה כאחד. אני רוצה להודות לנאוה על פעילותה, על יכולתה לרתום עובדים לעשייה, לצרף ולשמר לקוחות ועל העזרה שתמיד נתנה לכל מי שהיה זקוק לה".

רונה יוסף כיהנה כמנהלת אגף השקעות של איילון במשך 6 השנים האחרונות. במהלך תפקידה, כך נמסר, בנתה יוסף אגף השקעות מקצועי ואיכותי, אשר השיג תוצאות מצוינות לאיילון. במסגרת תפקידה הובילה מספר מהלכים מרכזיים וביניהם: קידום אסטרטגיה להגדלת הנכסים הלא סחירים בתיקי ההשקעות, בנייה של מערך אשראי לא סחיר, ובניית תיק קרנות השקעות מוביל לצד תיק מניות לא סחירות שהשביח את תיקי ההשקעות.

בנוסף, רונה יזמה והובילה את בניית והשקת מוצר "משכנתא הפוכה" באיילון, שזכה להצלחה רבה.

מנכ"ל איילון, רו"ח שרון רייך הודה לרונה יוסף על העשייה המקצועית שלה ואיחל לה הצלחה בהמשך הדרך.

 



כתיבת תגובה