שיתוף פעולה אסטרטגי: ווישור מקימה שותפות אסטרטגית עם ענקית הביטוח האמריקאית AmTrust

שיתוף פעולה אסטרטגי: ווישור מקימה שותפות אסטרטגית עם ענקית הביטוח האמריקאית AmTrust

החברות ישקיעו כל אחת 2 מיליון דולר בחברת weSure Digital, ש-AmTrust תקבל 30% ממנה. weSure Digital תפעל מול מבטח מקבוצת AmTrust, המתמחה בתוכניות ביטוח מיוחדות והיא תקבל במסגרת ההסכם סמכויות חיתום, ניהול והפקה, בשם מבטח זה

ווישור ממשיכה להרחיב את הפעילות הגלובלית שלה. החברה חתמה על הסכמי השקעה ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מקבוצת הביטוח האמריקאית,  AmTrust Financial Services Inc..

במסגרת הסכמי השקעה, ווישור ו-AmTrust ישקיעו בחברה נכדה של ווישור גלובלטק, weSure Digital, 2 מיליון דולר כל אחת. תמורת השקעה זו יוקצו ל-AmTrust 30% ממניות החברה הנכדה. כפועל יוצא מההשקעה נחתם גם הסכם בעלי מניות בין הצדדים. כמו כן, נחתם כתב התחייבות המיר למניות גלובלטק, במסגרתו תועמד לגלובלטק הלוואה המירה למניות בסך של כ-35.6 מיליון שקל, כאשר מועד הפירעון בה נקבע לשנת 2032 ושער ההמרה למניות עומד על  6.3 ש"ח.

בנוסף, נחתם בין הצדדים הסכם MPA (Managing Producer Agreement) המסדיר את  הפעילות הביטוחית של המיזם הדיגיטלי המשותף.

weSure Digital, שהינה מורשית לפעול כיום כסוכנות חיתום (MGA) או חברת ביטוח (Insurance Producer) ב-9 מדינות בארה"ב, תפעל מול מבטח מקבוצת AmTrust, המתמחה בתוכניות ביטוח מיוחדות. ל-weSure Digital מוענקות במסגרת ההסכם סמכויות חיתום, ניהול והפקה, בשם מבטח זה. ההסכם כולל התחייבויות והסכמות שונות, ובכללם: זכות ראשונים לקבוצת AmTrust לחיתום תוכניות ביטוח חדשות שיתגבשו בעתיד בתחומי הרכוש המסחרי וחבויות, כולל הרחבות לתוכניות קיימות ולכניסה לענפים עסקיים נוספים במדינות שונות בארה"ב.

אמיל וינשל, מייסד ווישור גלובלטק: "לאחר שרק לאחרונה השלמנו בהצלחה את העסקה לרכישת השליטה בקבוצת איילון, אנו גאים לבשר על התקדמות משמעותית גם בתוכנית ההתרחבות שלנו לארה"ב, ומברכים על שיתוף הפעולה האסטרטגי המתוכנן עם AmTrust. קבוצת Amtrust פועלת שנים רבות בעולם הביטוח האמריקאי והינה אחת מקבוצות הביטוח המובילות בתחומי הביטוח הכללי אשר מתמחה בביטוחים אלמנטריים לעסקים. להערכתנו, השותפות המשלבת בין הניסיון וההתמחות של קבוצת Amtrust בארה"ב, לבין היכולות הדיגיטליות, החדשנות והיזמות של ווישור גלובלטק, יאיצו וישפרו את יכולת החדירה המוצלחת של גלובלטק לשוק האמריקאי".

 



כתיבת תגובה