גור קבוצת ביטוח רוכשת את הפעילות העסקית האלמנטרית של זילברמן סוכנות לביטוח

גור קבוצת ביטוח רוכשת את הפעילות העסקית האלמנטרית של זילברמן סוכנות לביטוח

יורם זילברמן, מנכ"ל זילברמן סוכנות לביטוח: מתוך דאגה ללקוחותינו בתחום האלמנטרי העסקי, ורצון לשמור על רמת השירות והמקצועיות הנדרשות בעולם המורכב של ביטוחי העסקים האלמנטריים, ראינו חשיבות במכירת תיק העסקים לסוכנות הביטוח המובילה בתחום זה

אמנון גור (מימין) ויורם זילברמן

גור קבוצת ביטוח רוכשת את הפעילות העסקית האלמנטרית של זילברמן סוכנות ביטוח אשר הינה אחת מסוכנויות הביטוח הוותיקות בישראל – נוסדה ב-1936.

בכך, כך נמסר, קבוצת גור ממשיכה ליישם את אסטרטגית הקבוצה לגידול אקסוגני והמשך עמידה ביעדיה השאפתניים אשר הציבה לרכוש פעילויות בכל ענפי הביטוח ולהגדיל את היקף העסקים של הקבוצה.

גור קבוצת ביטוח הינה סוכנות עצמאית, אשר אינה בשליטת אחת מקבוצות הביטוח והפיננסיים בישראל. הסוכנות עוסקת בכל ענפי הביטוח, ומעסיקה מעל 200 עובדים. גור הינה מורשית לוידס.

סוכנת הביטוח סיגל בוטבול, מנהלת מחלקת עסקים בזילברמן, תצטרף לקבוצת גור עם צוות עובדיה ותנהל את הפעילות העסקית של זילברמן. היקף הפעילות מוערך בעשרות מיליוני שקלים. הפעילות תנוהל תחת קבוצת גור, אך יישמר שיתוף הפעולה העתידי בין שתי הסוכנויות.

יורם זילברמן, מנכ"ל זילברמן סוכנות לביטוח: "אנו מאמינים שבעידן של היום קיימת חשיבות גדולה מאוד ליתרון הגודל והמקצועיות. לכן בחרנו להתמקד בתחומים העיקריים שלנו שבהם יש לנו יתרון יחסי משמעותי. מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה של הסוכנות לצמוח ולגדול, והיא תאפשר את המשך ההתמקצעות וההתמחות בתחומי הפרט והעסקים הפנסיוניים".

עוד הוסיף זילברמן: "מתוך דאגה ללקוחותינו בתחום האלמנטרי העסקי, ורצון לשמור על רמת השירות והמקצועיות הנדרשות בעולם המורכב של ביטוחי העסקים האלמנטריים, ראינו חשיבות במכירת תיק העסקים לסוכנות הביטוח המובילה בתחום זה. לכן, בחרנו לחבור לקבוצת גור. במסגרת זו נחתם הסכם לשיתוף פעולה עתידי, והעברת הטיפול והשירות אל קבוצת גור".

אמנון גור, מנכ"ל ומייסד גור קבוצת ביטוח: "אנו נרגשים לצרף הפעילות העסקית של סוכנות ביטוח הענק בת 86 שנים לקבוצה שלנו. יש בכך אחריות וכבוד רב. אני מבקש להודות ליורם זילברמן, אוטוריטה בעולם הביטוח בישראל, על האמון. אנו משוכנעים כי עם המערך הטכנולוגי, המקצועי וההון האנושי של הקבוצה המהלך ושיתוף הפעולה העתידי יוכתר בהצלחה. היתרון של גור קבוצת ביטוח הינו בחוסר פניות והיכולת להציע ללקוחות הקבוצה הצעות ביטוח בשקיפות מלאה תוך ראיית טובת הלקוח. אנו גאים במעמדנו כ-honest broker מוביל שוק בישראל".

ברק סנדלר, משנה למנכ"ל קבוצת גור: "אני מודה לרן ושחר זילברמן על חלקם במו"מ וגיבוש המתווה לשיתוף הפעולה העתידי ומאחל בהצלחה לסיגל בוטבול וצוות העובדים החדש אשר מצטרף לקבוצת גור".



כתיבת תגובה