סוגיית העלות של ההשתתפות בכנס הלשכה באילת ממשיכה להסעיר את הסוכנים

סוגיית העלות של ההשתתפות בכנס הלשכה באילת ממשיכה להסעיר את הסוכנים

בין ההצעות שעולות: להעביר את הכנס למקום זול יותר בחו"ל או העברתו למרכז, תוך מתן אפשרות להשתתף בכנס ללא לינה. בתגובה למצוקת הסוכנים הצעירים, מיקי קופל, מנכ"ל ומייסד קבוצת קופל, הציע לממן השתתפות של 50 סוכנים צעירים, במטרה לקדם אוכלוסייה זו

כנס במרכז עם אפשרות להשתתף לימים בודדים ללא לינה, סבסוד לסוכנים צעירים ואפילו – העתקת הכנס לחו"ל למדינות זולות יותר, כגון קפריסין או טורקיה – מגוון הצעות עולות בימים אלה בקרב סוכנים צעירים חברי לשכה, ביחס להתייקרות של עלויות ההשתתפות בכנס שתקיים לשכת סוכני הביטוח בעוד כחודש באילת.

על רקע עליית המחירים הכללית במשק, נאלצה הלשכה לייקר את תעריפי המלונות והכנס, ומאז נשמעים קולות רבים, בעיקר בקרב סוכנים צעירים, אך לא רק, עם קריאות לפתור את הבעיה ולאפשר גם לסוכנים צעירים להשתתף בכנס.

אחת היוזמות הבולטות שעלתה על הפרק במטרה לסייע לסוכנים צעירים הגיעה מצדו של מיקי קופל, מנכ"ל ומייסד קבוצת קופל, סטארט שירותי רכב וגרירה, מדיהו וחברות נוספות. קופל התחייב לממן את ההשתתפות של 50 סוכנים צעירים (עד גיל 27) בכנס.

עד כה לא פרסמה הלשכה את תוכנית הכנס. זו צפויה להתפרסם בתחילת שבוע הבא.

התייחסות מטעם לשכת סוכני הביטוח: "לאור עליית המחירים במשק כולו ובענף התיירות בפרט, הלשכה עשתה מאמצים רבים והצליחה להשיג את המחירים האטרקטיביים ביותר כיום בשוק, כאשר ניתן להיווכח בכך בבדיקה מהירה באתרי המלונות עצמם. כמו כן ובניגוד לנטען, העלויות בהשוואה לכנס הקודם ב-2019 עלו בכמה מאות שקלים בלבד. אנו מזמינים את כלל ציבור הסוכנים למהר ולהירשם לכנס שצפוי להיות הטוב ביותר שנעשה עד כה".

מיקי קופל מסר: "היכן שיש סוכני ביטוח אני אהיה לצידם, ככה כבר 23 שנים".



כתיבת תגובה