לצורך הקלה על הסוכנים בשעת המלחמה: הלשכה יוצאת עם תוכנית מקיפה הכוללת שורה של צעדים להקלה וסיוע לחבריה שנפגעו או עלולים להיפגע

לצורך הקלה על הסוכנים בשעת המלחמה: הלשכה יוצאת עם תוכנית מקיפה הכוללת שורה של צעדים להקלה וסיוע לחבריה שנפגעו או עלולים להיפגע

הלשכה הכריזה על שורה של 12 צעדים תומכים בסוכנים  שעונים על אחד מהקריטריונים שהוגדרו מראש * בין ההקלות: מתן ייעוץ מקצועי, שירותי משרד, פתרונות אשראי, אפשרות לאמץ סוכן ומתן סיוע אישי וכלכלי לסוכנים

על רקע המלחמה המתמשכת והצפי להשלכות הכלכליות שיהיו למלחמה, כצעד תומך יוצאת היום (ד') לשכת סוכני הביטוח עם תוכנית מקיפה המוגדרת כ"כיפת ברזל לסוכני הביטוח" שנועדה  לתמיכה בסוכני הביטוח חברי הלשכה. התוכנית מיועדת לתמוך בעיקר במי שהעסק שלו נפגע או צפוי להיפגע בשל המלחמה. במכתב החתום על ידי סוכני הביטוח סער שמיר, יו"ר ועדת הצעירים ואורון מכלוף, יו"ר הוועדה לקשרי סוכנים, מפורטת מטרת התוכנית ושלל הצעדים שמתכוונת הלשכה להפעיל. "זאת במטרה להקל עד כמה שניתן ולחסוך מהסוכנים את המלחמה הכלכלית העתידית" נכתב.

עוד על פי המכתב, התוכנית פונה לכל מי שהיה חבר לשכה לפני 30 באוקטובר ועונה על אחד מהקריטריונים שהוגדרו על ידי הלשכה לצורך קבלת הסיוע. הקריטריון הראשון מתייחס לסוכן שביתו או בית עסקו ספג פגיעה ישירה ואין באפשרותו להתגורר בבית. עוד בין הקריטריונים:

  • בן משפחה שלו נפצע פיזית, פונה לבית חולים ואושפז
  • שכל בן משפחה כתוצאה מהמלחמה
  • בן משפחה שלו נחטף או נעדר במסגרת המלחמה
  • סוכנים שגויסו למילואים ואינם יכולים לקיים שגרת עבודה כנדרש
  • סוכן בעלי ותק של עד 5 שנים במקצוע אשר חווה בגלל המלחמה, ירידה של יותר מ-30% ממחזור עסקיו לעומת ממוצע של 3 חודשים לפני המלחמה.

סוכנים העונים על אחד מקריטריונים אלה יוכלו לקבל מהלשכה מעטפת הכוללת מספר אופציות. בין צעדי התמיכה שהלשכה מציעה הקמת קרן חירום בגובה 75 אלף שקל, סיוע בפתרונות אשראי והטבות אשראי, מתן ייעוץ מקצועי ואישי לסוכנים, הקמת מוקד חירום לייעוץ טלפוני, סיוע בשירותי משרד ועוד.

 

כאן מפורטים כל צעדי התמיכה שמתכוונת הלשכה להפעיל לטובת הסוכנים בתקופת המלחמה:

 

  1. מקבץ מפגשי זום: "במפגשים אלו נזמין את אנשי המקצוע של הענף/לשכה, שם נתייחס לשאלות שעולות מהשטח, כמו כיצד להתנהל מול הלקוחות בזמן חירום, למה הלקוחות מצפים מאיתנו בעת הזו ואיך נתפס סוכן ביטוח בעיני הלקוח בימים אלו", מפרטים בלשכה.
  2. אפשרות לאמץ סוכן, צעד שמאפשר פנייה לסוכנים ותיקים שלא נפגעו מהמלחמה ושמוכנים לסייע בייעוץ עסקי ללא תשלום ובהתנדבות.
  3. אפשרות לסיוע בשירותי משרד, "הלשכה תעמיד את משרדי הלשכה, לרבות סוכנים נבחרים שיתרמו עמדות אישיות במשרדים הפרטיים שלהם, לשם סוכנים אשר יוכלו להגיע ולקיים שגרת עבודה", הוסבר.
  4. הקמת מוקד חירום- הלשכה מתכוונת להקים מייל ו/או מוקד טלפוני ייעודי לייעוץ והכוונה לסוכנים בשירות מילואים, סוכנים שהעסק/רכושם נפגע או שיש להם שאלות מקצועיות/משפטיות בהם יוכלו לסייע להם יועצי הלשכה.
  5. ערכת אבלות- העברה של ערכת אבל לסוכן הכוללת כיבוד לשבעה, פרטי קשר של מטה הלשכה להתייעצויות והכוונה ליום שאחרי.
  6. הלשכה תקים דף באתר הלשכה לזכרם של בני משפחות הסוכנים.
  7. הלשכה מפעילה מוקדנים להתקשרות לחברי לשכה הנמצאים בדרום ובצפון להתעניינות במצבם.
  8. נציגת לשכת סוכני הביטוח בשיתוף הוועדה לקשרי סוכנים ויושבי ראש המחוזות מגיעה לביקורים אצל סוכני הביטוח ומשפחותיהם להתעניינות במצבם
  9. הקצאת מספר מחשבים ניידים לתקופה של עד שלושה  חודשים ללא עלות.
  10. בילת תפעול מסובסדת, הכוללת תקופת ניסיון חינם של לפחות חודש. הלשכה תממן חודש נוסף, מעבר להטבה שיעניקו החברות שייבחרו, לחברים שיבקשו תקופה נוספת לפי קריטריונים שייקבעו מראש.
  11. מתן פתרונות אשראי על ידי עמותות ללא כוונות רווח ו/או גיוס הטבות מחברות אשראי עסקיות בתנאים מועדפים עבור חברי הלשכה.
  12. הקמת קרן חירום בגובה 75 אלף שקל שתנוהל על ידי ועדת קשרי סוכנים ויו"ר ועדת צעירים. כל בקשה תדון בהרכב של שלושה חברי ועד מנהל בראשותו/ה של נשיא ו/או ממ"מ נשיא.

אורון מכלוף, יו"ר ועדת קשרי הסוכנים, התייחס לתוכנית ואמר: "תפיסת העולם שלי כאדם, בטח כמנכ"ל מטאור, לקוחה מנאום ההשבעה של הנשיא קנדי – להתמקד במה ואיך אני יכול לתרום לסביבה. במקרה זה, המטרה של לשכת סוכני הביטוח, לעשות למען סוכני הביטוח המעורבים אישית בלחימה. אלה מאותם רגעים שאתה גם מבין למה נכון שסוכני הביטוח יאוגדו (בטח הצעירים מביניהם), וגם גאה להיות חלק מאותו איגוד.באופן אישי אעשה גם כל מאמץ וכל הנדרש כדי שסוכני הביטוח המעורבים בלחימה יהיו מרוכזים בנצחון ובשמירה על עצמם".

 

 

 



כתיבת תגובה