אשראי לעסקים, בקליק! חברת bizi מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם סוכני הביטוח

אשראי לעסקים, בקליק! חברת bizi מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם סוכני הביטוח

חברת bizi מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה אחרי פיילוט מוצלח עם מעל 100 סוכני ביטוח * כתבה בשיתוף עם BIZI

חברת BIZI מרחיבה את שיתוף הפעולה – אחרי פיילוט מוצלח עם מעל 100 סוכני ביטוח חברי לשכה, היא מציעה לעוד סוכני ביטוח להצטרף למיזם:

  1. להציע מסגרת אשראי נוספת ללקוחותיהם
  2. לקבל בעצמם מסגרת אשראי נוספת עד 500,000 ש"ח בהטבה מיוחדת

להציע מסגרת אשראי נוספת ללקוחות סוכני הביטוח

חברת BIZI.co.il מרחיבה את שיתוף הפעולה ומאפשרת לסוכני ביטוח להציע ללקוחותיהם פתרונות אשראי בסטנדרט שלא קיים היום בשוק ובתנאים טובים יותר מהבנק.

"אנו מאמינים גדולים בפוטנציאל של סוכני הביטוח לספק אמצעים ועזרה ללקוחות בצורה שמחזקת את הקשר בינם ומאפשרת ללקוחותיהם פתרונות מימון פשוט, הוגן ומהיר בלי צורך בבירוקרטיה מיותרת. סוכני הביטוח מכירים את בעלי העסקים, מלווים אותם ויש בהם אמון. שיתוף הפעולה עם ביזי מאפשר לסוכנים לספק עזרה ללקוחותיהם, גם כשהבנק מערים קשיים או מציע אפשרויות מופקעות",  אומר סער זכריש, מנכ"ל BIZI.

"הפתרון שלנו הוא win-win עבור הסוכן והלקוח – הלקוח יכול לקבל את מסגרת האשראי במהירות ובלי צורך בתהליכים מיותרים והסוכן יכול לחזק את הקשר עמו ולספק לו שירות אמין ומהימן. מדובר בהצעה שמחזקת את הקשר בין הסוכן ללקוח ומספקת ערך אמיתי. כאשר אין צורך בבירוקרטיה כלל מצידם של סוכני הביטוח – הלקוח יכול לקבל מסגרת בתהליך 100% דיגיטלי".

לקבל בעצמם מסגרת אשראי נוספת

במסגרת שיתוף הפעולה BIZI תעניק לסוכני הביטוח מסגרת אשראי גמישה עד 500 אלף שקל. התהליך דיגיטלי ומצריך מספר דקות בלבד, ללא עלות וללא התחייבות, ללא ערבים וללא בטוחות (לעומדים בתנאים).

במסגרת שיתוף הפעולה ולבקשת אפשורנס ולשכת סוכני הביטוח החברה הורידה את הרף לקבלת מסגרת אשראי ל-400 אלף שקל מחזור שנתי, במטרה להקל עליהם לקבל מסגרת אשראי, להתנסות בשירות בעצמם ולהרחיב את האפשרויות העומדות לרשותם.

בנוסף, שיתוף הפעולה בין BIZI לסוכני הביטוח צפוי להגדיל את התחרות על אשראי לעסקים בישראל. ומאפשר להציע לעסקים תנאי מימון נוחים יותר מהבנקים.

למה כדאי לסוכני ביטוח לשתף פעולה עם BIZI?

להלן כמה מהיתרונות של שיתוף פעולה בין סוכני ביטוח ל-BIZI:

  • מסגרת אשראי גמישה עד 500 אלף ש"ח: BIZI מציעה לסוכני הביטוח מסגרת אשראי גמישה עד 500 אלף ש"ח ללא עלות – לא משכת לא שילמת (משלמים רק כאשר מושכים את הכסף) עם אפשרות לקבלת מסגרת אשראי ללא ערבים וללא בטוחות .
  • לחברי לשכת סוכני הביטוח הנחה בריבית.
  • ריבית נמוכה יותר מהבנק: BIZI מציעה ללקוחותיה ריבית נמוכה יותר מהמינוס בבנק, מה שמאפשר לסוכני הביטוח להציע ללקוחות שלהם אשראי יותר זול.
  • תהליך הרישום ל bizi לוקח פחות מ-10 דקות, כולו דיגיטלי, עם אפשרות לקבלת אשראי ללא ערבים וללא בטוחות.
  • תגמול עבור כל לקוח פעיל: BIZI מציעה לסוכני הביטוח תגמול עבור כל לקוח שהם מפנים אליה.

שיתוף פעולה בין סוכני ביטוח ל-BIZI.co.il יכול להיות דרך מצוינת עבור סוכני הביטוח להגדיל את הכנסותיהם, להציע ללקוחות שלהם שירותים נוספים וליהנות בעצמם ממסגרת אשראי זולה יותר משל הבנק.

להגשת בקשה לחצו כאן: https://www.bizi.co.il/upsurance.

ניתן לפנות בווטסאפ לאפשורנס: 054-428-9636 או בלחיצה כאן

—–

הכתבה בשיתוף עם bizi

 

 



כתיבת תגובה