שי שדה ביקש לסיים תפקידו כיו"ר הוועדה האלמנטרית אך ממשיך כיו"ר ליסו"ב; המועמד הצפוי להחליפו: ישראל גלעד

שי שדה ביקש לסיים תפקידו כיו"ר הוועדה האלמנטרית אך ממשיך כיו"ר ליסו"ב; המועמד הצפוי להחליפו: ישראל גלעד

שדה ממשיך לכהן כחבר מועצה בלשכת סוכני הביטוח * נשיא הלשכה שלמה אייזיק המליץ לוועד המנהל ולחברי המועצה לאשר את מינויו של ישראל גלעד כיו"ר הוועדה לביטוח כללי

שי שדה, יו"ר הוועדה לביטוח כללי בלשכת סוכני הביטוח ביקש לסיים את תפקידו כיו"ר הוועדה. שדה ממשיך לכהן כיו"ר ליסו"ב וחבר מועצה, אך לא כחבר הוועד המנהל.

המועמד המרכזי להחליפו הוא סוכן הביטוח וחבר הוועדה ישראל גלעד. נשיא הלשכה שלמהאייזיק, כך נודע לפוליסה המליץ לחברי הוועד המנהל למנות את גלעד, והוועד המנהל אישר פה אחד את המינוי. אייזיק המליץ גם לחברי המועצה לאשר את מינויו של ישראל גלעד, וההצבעה נערכת בימים אלה באופן דיגיטלי. יצויין כי ישראל גלעד הינו חבר מערכת פוליסה ועורך המדור הבינלאומי.

שדה מסר לפוליסה: "בשנתיים וחצי שאני בתפקיד למדתי המון על ניהול תהליכים ציבוריים, על רוח ההתנדבות ועל עבודת הקודש שנעשית בלשכת סוכני הביטוח. אין דבר שממלא אותי יותר מאשר העשייה למען האחר ולראות את התוצאות אל מול העיינים. אבל תמיד משהו בא על חשבון משהו. אני רוצה להודות לחברים שהיו איתי לאורך כל הדרך, בהחלטות קלות וקשות בלילות כימים במסדרונות הכנסת ובחברות הביטוח".

 



כתיבת תגובה