בכיר הפניקס לשעבר ג'ונתן קוזמנקו מקים חברת יעוץ בתחום ה-AI לסטארט-אפים בתחום הביטוח והפיננסים

בכיר הפניקס לשעבר ג'ונתן קוזמנקו מקים חברת יעוץ בתחום ה-AI לסטארט-אפים בתחום הביטוח והפיננסים

קוזמנקו שימש בתפקידו בהפניקס כארבע שנים במהלכן עסק בהטמעת מערכות, הקמה וניהול מוצרים ושירותים בחברה ובין היתר היה אחראי על שיתוף הפעולה האסטרטגי של הפניקס עם טסלה

סמנכ"ל פיתוח עסקי של תחום הביטוח הכללי בהפניקס, ג'ונתן קוזמנקו, הודיע על עזיבתו ויציאה לדרך חדשה. קוזמנקו מקים חברת ייעוץ, Kuzmanko, במסגרתה ילווה חברות בתהליכי אימוץ AI, פיתוח עסקי שיפור ביצועים וליווי חברות סטארט אפ הפועלות בעולם הביטוח והפיננסים.

קוזמנקו (37) שימש בתפקידו בהפניקס כארבע שנים במהלכן עסק בהטמעת מערכות, הקמה וניהול מוצרים ושירותים בחברה ובין היתר היה אחראי על שיתוף הפעולה האסטרטגי של הפניקס עם טסלה. במקביל, עוסק קוזמנקו בחקר אקדמי בתחום ה- Generative AI ומודלי שפה גדולים בתהליכי קבלת החלטות.

ג'ונתן קוזמנקו: "הרצון להשפיע וליצור דברים חדשים תמיד דחפו אותי קדימה. האהבה לניהול, חדשנות והבנת השינויים שהעולם עובר, גרמו לי לרצות להביא ערך חדש ורלוונטי שישלב בתוכו את הניסיון, הידע והתשוקה שלי. חברת ייעוץ שתדע להוציא לפעול רעיונות עסקיים מורכבים וחדשניים תהיה תשתית מצוינת לכך".

"מטרתי בהקמה של Kuzmanko היא לעזור לארגונים לגלות את עולם ה-AI, להאיץ את המפגש עם היעדים העסקיים, לשפר את הביצועים ולצמוח. החברה תספק שירותי ייעוץ וניהול פרויקטים בתחום של שיפור ביצועים, פיתוח עסקי ו- AI לעסקים ולמנהלים. בנוסף, ומתוך ניסיון מקצועי, החברה תלווה חברות סטרטאפ הפועלות בתחום הביטוח והפיננסים".

מהפניקס נמסר: "מודים לו על תרומתו ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".



כתיבת תגובה