הילה לוי מנהלת תפעול באל-עד סוכנות לביטוח: סוכן הביטוח חייב לוודא שהלקוח ממצה את זכויותיו

הילה לוי מנהלת תפעול באל-עד סוכנות לביטוח: סוכן הביטוח חייב לוודא שהלקוח ממצה את זכויותיו

האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף הם התייעלות ארגונית והטמעת הטכנולוגיה - הפרמיות והעמלות יורדות וחייבים כעסק להתייעל, בעיקר בתפעול. הטכנולוגיה תאפשר להיות יותר בקשר עם הלקוחות ולהעניק שירות מהיר יותר

הילה לוי מנהלת תפעול באל-עד סוכנות לביטוח

הילה לוי היא מנהלת תפעול באל-עד סוכנות לביטוח. לסוכנות הגיעה לפני 18 שנה כבחורה צעירה, ומאז צמחה והתפתחה בתוך הבית. בעיניה, הדבר היפה בניהול הוא הדינמיות והיצירתיות שניתן להביא איתך אל היום יום. היא לא מאמינה בקיצורי דרך אלא בלמידה ארוכה מלמטה.

לוי, בת 41, מירושלים, נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים.

 

* מה תהיה לדעתך ההשפעה ארוכת הטווח של הקורונה על התחום?

לוי: אנחנו באל-עד כבר הבנו שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. אנחנו לא נחזור לעבוד חמישה ימים בשבוע מהמשרד, אלא נשלב הרבה יותר עבודה מהבית, וזה יאפשר גם גמישות בשעות העבודה. מבחינת הפוליסות נראה כי עוד מוקדם לדעת כיצד תשפיע המגפה.

* מהו להשקפתך מהותו ועתידו של מוסד "סוכן הביטוח"?
לוי:
סוכן הביטוח חייב להיות עבור הלקוח בעת צירוף לביטוח, על מנת לעזור לו לבחור נכון משלל המידע ושלל היצרנים, ובעת התביעה עצמה, לוודא שהוא ממצה את זכויותיו. אם נמשיך לעשות זאת במקצועיות והגינות, תהיה לנו עבודה רבה.

 

* מהם האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף?

לוי: התייעלות ארגונית והטמעת הטכנולוגיה. הפרמיות והעמלות יורדות וחייבים כעסק להתייעל, בעיקר בתפעול, וזאת על מנת שנוכל להמשיך להרוויח ולא לרדת ברמת השירות.

* לאיזה כיוונים הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

לוי: הטכנולוגיה תאפשר לנו את היכולת להיות יותר בקשר עם הלקוחות, ולהעניק שירות מהיר יותר.

* איזה תחומים צריך לקדם בשנים הקרובות?
לוי: דיגיטציה בתפעול והגברת הקשר עם הלקוח.

 

* כיצד את רואה את הענף בעוד עשר שנים?

לוי: סוכנים יהיו חייבים להיות יותר דיגיטליים ויותר עצמאיים (בתלות מול חברות הביטוח). לשם כך, אני מניחה שעל הסוכנויות להיות גדולות יותר כדי שיוכלו להשקיע בקליטה ובהטמעה של הדיגיטציה.

 

* כמה זמן את עובדת בתחום, ומה הביא אותך לעסוק בו?
לוי:
לפני 18 שנה הגעתי כבחורה צעירה לעבוד במרכזיה בסוכנות אל-עד, ומשם למדתי וצמחתי לרפרנטית אלמנטר, לאחר כמה שנים המשכתי לסוכנות הבירה אשר התמחתה בהסדרים פנסיוניים, והוכשרתי לתחום החיים והפכתי לרפרנטית פנסיונית. הגלגל הסתובב וכשאל-עד התפתחה ומיזגה סוכנויות ביטוח, היא גם מיזגה לתוכה את סוכנות הבירה, והתקבלתי חזרה בזרועות פתוחות.
* מה ההישגים המשמעותיים ביותר בקריירה המקצועית שלך?
לוי:
ההצלחה לעבור מביטוח האלמנטר אל עולם החיים הוא אתגר בו אני הכי גאה, ובדיעבד ההכרות עם שני התחומים היא זו שסייעה לי במסלול הניהול.
* ספרי על המעבר לניהול – מתי החלטת שאת רוצה לעסוק בניהול, ומה את אוהבת בו?
לוי:
לפני כשנתיים אל-עד עברה שינוי ארגוני, וכשהמנהלת שלי קודמה לנהל את תחום האלמנטר והחיים יחד, נקראתי לעזור לה לנהל את התפעול במחלקה המאוחדת. הדבר היפה בניהול הוא הדינמיות והיצירתיות שניתן להביא איתך אל היום יום.

 

* מה הן בעינייך התכונות החשובות לניהול?
לוי:
היכולת לשלב בין ניהול המשימות וניהול האנשים. בעין אחת יש להתמקד בטבלת המשימות היומית, ובעין השנייה להסתכל קדימה ולצפות את המחר. יש לפקוח את האוזניים ולהקשיב מצד אחד לעובדים, ומצד שני ללקוחות.

 

* איזו המלצה היית נותנת לאלו שנמצאים בתחילת דרכם בענף?
לוי:
דברים שרואים מעיניי המנהל לא תמיד רואים מעיניי העובד, אבל המשפט נכון גם ההפך – על מנת להיות מנהלת טובה חייבים להבין איך העסק עובד, ויש ללמוד זאת מלמטה, אין קיצורי דרך.

 

* במה היית עוסקת אם לא היית עובדת בענף זה?

לוי: אם לא הייתי עוסקת בענף הביטוח, הייתי בטוח בתחום שירות לקוחות בחברת תקשורת או בענף הבנקאות.

 

* מודל לחיקוי: אילו דמויות השפיעו על דמותך הניהולית והמקצועית?
לוי:
המנהלת הישירה שלי, נילי קרוצ'י, אשר ניהלה שנים רבות את תפעול החיים בחברת מגדל מחוז ירושלים, ועברה לאל-עד, היא זו שחנכה אותי ולימדה אותי את כל אשר עלי לדעת.

 



כתיבת תגובה