הערכות בלשכה: שלושת המועמדים לנשיאות הזמנית יכריזו בקרוב על הסכמה להסיר את מועמדותם

הערכות בלשכה: שלושת המועמדים לנשיאות הזמנית יכריזו בקרוב על הסכמה להסיר את מועמדותם

אם וכאשר תרחש דרמטי זה ייצא אל הפועל - יוסי אנגלמן ימשיך לכהן כמ"מ הנשיא עד לבחירות הכלליות שיתקיימו בנובמבר

שלושת המועמדים לנשיאות הזמנית של לשכת סוכני הביטוח – עוזי ארגמן, מיכה אדוני ועו"ד ישראל אליוביץ יכריזו בקרוב על הסכמה משותפת להסיר את מועמדותם בבחירות שתוכננו להתקיים בשבוע הבא – כך מעריכים גורמים המקורבים ללשכה ולקמפיינים. במקרה כזה, יוסי אנגלמן ימשיך לכהן כמ"מ הנשיא עד לבחירות הכלליות שיתקיימו בנובמבר. המשכתו של אנגלמן כמ"מ הנשיא מהווה גם אחד התנאים להסכמה של שלושתם.

בשעות אלה מתגבש נוסח הפניה המשותף ליו"ר ועדת הבחירות עו"ד חיים קנת, תחת הכותרת "הסרה סופית של מועמדותי לנשיא הלשכה בבחירות שאמורות להערך ב-09.06.21", נאמר: "על מנת לאחד את השורות ולמען התמקדות חברי הלשכה כאיש אחד, מול האיומים על מעמד הסוכן ופרנסתו שאנו חווים, ובייתר שאת לאחרונה, אני מסיר בזה סופית את מועמדותי. כפי שהוסבר לי, במצב שכל המועמדים האחרים הסירו את מועמדותם, סו"ב יוסי אנגלמן מ"מ נשיא הלשכה ישמש נשיא הלשכה בפועל עד הבחירות הכלליות לכל מוסדות הלשכה שיערכו כחוק ב-24.11.21".

יוזמה כזו עלתה בעבר על ידי אליוביץ, אולם השלושה לא הגיעו להסכמות. הערב (ד'), כך מעריכים גורמים המקורבים למועמדים, או לכל המאוחר מחר בבוקר, יכריזו השלושה על הסרת המועמדות באופן סופי.

 

 



כתיבת תגובה