לשכת סוכני הביטוח שיגרה אזהרה לפעילים בדרישה לחדול מפרסומים נגדה

לשכת סוכני הביטוח שיגרה אזהרה לפעילים בדרישה לחדול מפרסומים נגדה

במכתבים שנשלחו לפעילי הלשכה עוזי ארגמן וקובי סוויסה נדרשו השניים להסיר התבטאויות נגד הלשכה ולא - יפעל הוועד המנהל להדיח אותם מהלשכה * סוויסה בתגובה: אני מודה לכל תוקפיי על המוטיבצייה הנפלאה שהם מספקים לי להמשיך לעשות למען הציבור הנפלא שהולך איתי

לשכת סוכני הביטוח שיגרה מכתבי אזהרה לפעילי הלשכה קובי סוויסה ועוזי ארגמן, בדרישה מהם לחדול מפרסומים נגד מטרות הלשכה.  ארגמן וסוויסה נדרשים להסיר התבטאויות נגד הלשכה ולא – יפעל הוועד המנהל להדיח אותם מהלשכה.

עוזי ארגמן אישר לפוליסה את עצם קבלת המכתב ומסר כי הוא פנה ללשכה וביקש לקבל מידע נוסף. בפנייתו ללשכה כתב ארגמן: "צר לי על המכתב מה-6.7.21 הנושא את לוגו לשכת סוכני הביטוח ומופנה אלי. ככל שהתעמקתי וקראתי את תוכנו, אינני מבין כלל ועיקר את ייעודו ו/או לחילופין על מה מלינה הנהגת הלשכה?  אבקש הבהרות והתייחסויות מתבקשות על-מנת שאוכל להתייחס עניינית ל"ערפל" אשר אופף את מהות הפניייה".

קובי סוויסה מסר לפוליסה: "כפי שמעולם לא פעלתי על רקע אישי אלא עניינית בלבד,וכשם שתמיד כתבתי את שעל ליבי ותפיסת עולמי באופן כנה מבלי לקחת בחשבון שיקולים פוליטיים או אינטרס כך גם אפעל בעתיד, אני דן כל אדם לכף זכות כך גם את החתומים על המכתב שמכפיש את שמי הטוב ואת העשייה שלי ימים כלילות למען עתיד טוב יותר לענף הביטוח. בסיפא של הדברים אבהיר ואדגיש כי מכתבים בסגנון הנ"ל רק מחזקים את העמדה שלי ונותנים לי מוטיבציה להגביר פעילות ולהגשים את החזון והיעדים שהצבתי לעצמי בתחילת דרכי בפעילות למען סוכני הביטוח. לסיום אני מודה לכל תוקפיי על המוטיבצייה הנפלאה שהם מספקים לי להמשיך לעשות למען הציבור הנפלא שהולך איתי דרך שמקבל את הבמה להגיד את עמדותיו ללא מורא או פחד וכך גם יהיה כל עוד אני אמון על הפלטפורמות המדוברות".

 

 



כתיבת תגובה