לי דגן מסיימת את תפקידה כסמנכ"ל ביטוחי רכב ודירה ב-AIG ועוברת למנורה מבטחים

לי דגן מסיימת את תפקידה כסמנכ"ל ביטוחי רכב ודירה ב-AIG ועוברת למנורה מבטחים

במנורה מבטחים היא תשמש כסמנכ"ל באגף האלמנטרי, מנהלת תחום פרט וחיתום ראשי. דגן שימשה בעבר במשך 12 שנה בתפקידים בכירים באגף שוק ההון, מתוכן ארבע שנים כמשנה לממונה. בין המהלכים הבולטים שהובילה – הקמת המסלקה הפנסיונית והסדרת המכירות של ביטוחי הסיעוד הקבוצתיים והפרטיים

לי דגן ביקשה לסיים את תפקידה ב-AIG כסמנכ"ל ביטוח רכב ודירה. דגן הצטרפה ל-AIG לפני כחמש שנים. דגן, כך נודע לפוליסה, מצטרפת למנורה מבטחים ותשמש כסמנכ"ל באגף האלמנטרי, מנהלת תחום פרט וחיתום ראשי. היא תתחיל לעבוד במנורה מבטחים ב-1 באוקטובר השנה.

דגן שימשה במשך 12 שנים בתפקידים בכירים באגף שוק ההון (כיום רשות שוק ההון), מתוכן ארבע שנים כמשנה לממונה. דגן שימשה כאחראית על תחומי ביטוח בריאות וסיעוד, ביטוח כללי וחינוך פיננסי. כמו כן הייתה אחראית על ההסדרה של פעילות סוכני הביטוח והיועצים הפנסיוניים. בין המהלכים הבולטים שהובילה – הקמת המסלקה הפנסיונית והסדרת המכירות של ביטוחי הסיעוד הקבוצתיים (קופת חולים) והפרטיים. כמו כן, היא הקימה את המחשבון של ביטוח רכב חובה (הראשון בענף הביטוח) והובילה את גיבוש חוזר יישוב תביעות ואיסוף מידע סטטיסטי.

ב-2014 פרשה מאגף שוק ההון והצטרפה לכלל ביטוח כסמנכ"ל ומנהלת מקצועית בחטיבת הבריאות. ב-2016 הצטרפה כאמור ל-AIG.

בתקופת כהונתה ב-AIG נרשמו בתחומי אחריותה תוצאות עסקיות מצוינות. במסגרת תפקידה היא השלימה לאחרונה את השקת האפליקציה Just drive לנהגים צעירים.

מ-AIG נמסר: "לי תרמה רבות להצלחתה של AIG בשנים האחרונות, ואנו מאחלים לה המון הצלחה בדרכה החדשה״.

דגן מסרה: "אחרי חמש שנים מרתקות, מלאות עשייה, אתגרים, הישגים מרובים והנאה צרופה, אני עתידה לצאת לדרך חדשה, ולהמשיך לאתגר הבא. אני מודה ליפעת רייטר, מנכ״ל חברת AIG ישראל, ולכל הנהלת החברה, על עבודה משותפת ועל תקופה מופלאה ומהנה".

 



כתיבת תגובה