פרקטיקה חדשנית ליישוב תביעות? ביטוח ישיר ביקשה בהסכמה צו איכון לטלפון של מבוטח

פרקטיקה חדשנית ליישוב תביעות? ביטוח ישיר ביקשה בהסכמה צו איכון לטלפון של מבוטח

המטרה: לקבל מידע על מיקומו של מבוטח שהיה מעורב בתאונת דרכים * הבקשה הוגשה בהסכמת המבוטח * ביטוח ישיר: השימוש בכלי נעשה במקרים ספורים וחריגים, לרוב בהסכמת הלקוח

פרקטיקה חדשנית מתגבשת בענף הביטוח לבירור תביעות. חברת ביטוח ישיר ביקשה, כך נודע לפוליסה, צו לאיכון טלפון של מבוטח. הבקשה הוגשה לבית משפט השלום בכפר סבא. מדובר במבוטח שהגיש תביעה לתגמולי ביטוח בטענה למעורבותו בתאונת דרכים. הבקשה הוגשה בהסכמת המבוטח.

ככל הידוע, זו אחת הפעמים הספורות בהן מופעלת פרקטיקה זו.

לפי ביטוח ישיר, על מנת לבדוק את חבותה, ובהסכמת המבוטח, מבוקש על ידה צו לחברת הסלולר בה קיים למבוטח מנוי, על מנת לקבל את מיקומו ביום קרות מקרה הביטוח, וזאת על רקע החשד שעלה כי הדיווח שקיבלה הוא בגין קרות מקרה ביטוח כוזב.

לטענת ביטוח ישיר, קבלת איכון הטלפון יכול לשפוך אור על אמיתות מקרה הביטוח הנטען והדבר נועד על מנת שלא להיתפס לכלל טעות ולעשות עוול למבוטח. חברות הסלולר, נאמר בבקשה, מעניקות איכוני טלפונים רק באמצעות צו מבית המשפט.

מביטוח ישיר נמסר לפוליסה בתגובה: "בביטוח ישיר, כמו בחברות אחרות, נעשה שימוש בכלי הזה במקרים ספורים וחריגים, לרוב בהסכמת הלקוח או עורך דינו ולעתים בצו בית משפט. במקרה המתואר, הלקוח אישר את השימוש בכלי זה".



כתיבת תגובה