עו"ד מיה ליסיצקי מונתה למנכ"לית אמנון גור חתמים בינלאומיים מקבוצת גור

עו"ד מיה ליסיצקי מונתה למנכ"לית אמנון גור חתמים בינלאומיים מקבוצת גור

ליסיצקי תמשיך לכהן במקביל בתפקידה הנוכחי כסמנכ"ל ביטוח כללי בקבוצה. ליסיצקי: האתגרים המקצועיים בתקופה של שוק ביטוח הקשה ביותר ב-40 השנים האחרונות, הם במציאת כיסויים וגבולות אחריות גבוהים בשוק ביטוח הולך ומצטמצם

עו"ד מיה ליסיצקי מונתה למנכ"לית אמנון גור חתמים בינלאומיים. זאת, בנוסף על תפקידה הנוכחי כסמנכ"ל ביטוח כללי בקבוצה מזה מספר שנים. כך נמסר מהחברה. ליסיצקי, בעלת ניסיון של כ-24 שנים בשוק הביטוח הבינלאומי, נמצאת בקבוצה כ-11 שנים, ניהלה בעבר את מחלקת סיכונים מיוחדים עד לקידומה לסמנכ"ל הביטוח האלמנטרי בקבוצה.

גור, ברוקר פרטי המספק ביטוח בכל תחומי האלמנטרי והפנסיוני, מחזיקים ברישיון OMC (Open Market Correspondence) מטעם חתמי לוידס לונדון בכל ענפי הביטוח הכללי והסיכונים המיוחדים. אמנון גור חתמים בינלאומיים היא החברה המרכזת את כלל הפעילות של הקבוצה מול השווקים הבינלאומיים בתחומי הסיכונים המיוחדים.

בתפקידיה הקודמים שימשה בתפקידים ניהוליים בכירים בסוכנויות ביטוח בינלאומיות, ואף החזיקה בסמכויות חיתום בתחומי הבריאות מטעם מבטחי לוידס בישראל.

ב-11 השנים האחרונות, שותפיה העסקיים של הקבוצה בתחומי הביטוח הבינלאומי, הם  Amwins Global Risks (לשעבר THB), שמוחזקים בבעלות מלאה על ידי  Amwins USA.

Amwins USA הם ברוקר הביטוח הגדול ביותר בארה"ב ((Wholesale Broker הקיים יותר מ-150 שנה ובעל פריסה בעשרות מדינות בעולם.

ליסיצקי: "לקבוצה קשרים בינלאומיים הדוקים בכל ענפי הביטוח עם המבטחים הגדולים ביותר בעולם בתחומי החבויות, רכוש וסיכונים מיוחדים. בזכות חוזקה זו, אנו מאפשרים ללקוחותינו לבצע בדיקת שוק מקיפה ולקבל את הכיסויים הרחבים ביותר, המותאמים אישית לצרכיהם ונתפרים לחברה באופן מדויק. הקבוצה מבטחת חלק נכבד מהחברות הגדולות במשק הישראלי, ומתמחה בטיפול בחברות ציבוריות בארה"ב ובעולם, תוך ליווי אינטנסיבי של הלקוחות כאשר מגיעות התביעות, בנושאים רגישים ומורכבים. שוק הביטוח העולמי עובר טלטלות מרובות בארבע השנים האחרונות. הסיבות העיקריות לכך הן כמות תביעות משמעותית ביותר כנגד נושאי משרה ודירקטורים בחברות נסחרות, אירועי סייבר בשכיחות וחומרה שטרם נראו, בד בבד עם אסונות טבע ומגפת הקורונה העולמית, שהובילה לקריסה של חברות וענפים שונים בתחומי המסחר והתיירות העולמיים. האתגרים המקצועיים בתקופה של שוק ביטוח הקשה ביותר ב-40 השנים האחרונות, הם במציאת כיסויים וגבולות אחריות גבוהים בשוק ביטוח הולך ומצטמצם.

"אני גאה לציין כי צלחנו זאת בשל המקצועיות הרבה של מנהלי ועובדי הקבוצה ובשל הקשרים הבינאישיים ההדוקים בשוק הביטוח הבינלאומי. אני סמוכה ובטוחה כי נמשיך לדאוג ללקוחותינו ולספק להם את רשת הבטחון, הידע והמקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על ערכי הקבוצה שהם נר לרגלינו: יושרה, שקיפות, ידע נרחב, עבודה מאומצת ושירותיות".

אמנון גור, בעלים ומנכ"ל, קבוצת גור: "אני מברך את מיה על מינויה הראוי למנכ"לית הפעילות הבינלאומית של הקבוצה. המקצוענות, הלויאליות והנחישות שמיה הוכיחה בשנות עבודתה בקבוצה יצעידו את האגף האלמנטרי ואת אמנון גור חתמים בינלאומיים ליעדים השאפתניים שהקבוצה העמידה לעצמה בשנים הקרובות".

רו"ח ברק סנדלר, משנה למנכ"ל, קבוצת גור: "מאחל בהצלחה רבה למיה בתפקידה הנוסף והמאתגר".

עו"ד מיה ליסיצקי         



כתיבת תגובה