מהפך בשגריר: עוברת למכור כתבי שירות ישירות דרך סוכני הביטוח

מהפך בשגריר: עוברת למכור כתבי שירות ישירות דרך סוכני הביטוח

עד כה נהגה שגריר לשווק את כתבי השירות שלה בתחום שירותי דרך וגרירה, ולאחרונה גם שמשות, פנסים ומראות - רק באמצעות חברות ביטוח. הפעילות החדשה נעשית תחת מותג חדש - שגריר Direct, תחת הסלוגן: "סוכני ביטוח, למה להסתפק בפחות? דברו איתנו ישירות"

מהפך בשוק שירותי הדרך והגרירה. חברת שגריר, מהחברות הגדולות והוותיקות בתחום, משנה את האסטרטגיה שלה ומתחילה למכור את כתבי השירות גם ישירות באמצעות סוכני הביטוח. עד כה נהגה שגריר לשווק את כתבי השירות שלה בתחום שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי, ובשנים האחרונות גם שמשות ופנסים ומראות – רק באמצעות חברות ביטוח. כמו כן – החברה נכנסה לפני מספר שנים לתחום המוסכים, אולם פעילות זו לא נעשית בכתבי שירות, כאשר שגריר משמשת כמוסך הסדר של חלק ניכר מחברות הביטוח.

הפעילות החדשה נעשית תחת מותג חדש – שגריר Direct. בפניית החברה לסוכנים נאמר: "סוכני ביטוח, למה להסתפק בפחות? דברו איתנו ישירות".

בין כתבי השירות שהחברה תשווק: שירותי דרך וגרירה לרכב פרטי, מסחרי ומשאיות עד 34 טון, מוניות, קטנועים ואופנועים. עוד משווקת החברה כתבי שירות לשמשות, שמשות מקוריות, פנסים ומראות, ועוד.

 

שגריר מעריכה: שוק כתבי השירות מחוץ לפוליסה מונה כ-700 אלף מנויים

 

משגריר נמסר כי לאחר פניות רבות, לאורך השנים, מצד סוכני הביטוח לפתיחת האפשרות לרכוש את שירותי שגריר מחוץ לפוליסת הביטוח ולאור השינויים החלים בתקופה האחרונה על שוק הביטוח החלה שגריר לשווק את כתבי השירות גם לסוכני ביטוח ומנויים הרוכשים דרך קבע את כתבי השירות לשירותי הדרך והגרירה ורכב חלופי מחוץ לפוליסת הביטוח.

בשגריר מעריכים כי שוק מכירת כתבי השירות מחוץ לפוליסת הביטוח אינו חדש והוא מונה כ-700 אלף מנויים.

"המהלך בוצע מתוך רצון לאפשר לסוכני הביטוח לרכוש כתבי שירות מורחבים בהתאם לצרכים המשתנים של לקוחותיהם היות וכתבי השירות הנמכרים דרך חברות הביטוח הם גנריים ואינם מאפשרים יותר מדי גמישות לסוכני הביטוח.

"להבדיל משאר השחקנים בענף שגריר נכנסת לתחום בגישה שונה וחדשנית תוך שהיא רואה לנגד עינייה את סוכן הביטוח ואת לקוחותיו. כתבי השירות אותם מציעה החברה לסוכני הביטוח הינם רחבים ביותר וכוללים את כל פתרונות שירותי הדרך והגרירה כך שברגע האמת לסוכן הביטוח יש ראש שקט שהלקוח שלו מקבל את השירות הטוב ביותר והוא אינו מופתע מסעיפים כגון השתתפויות עצמיות או תוספות תשלום בגין שירותים מיוחדים.

"במהלך כל השנים שמרה שגריר על רמת שביעות רצון של הלקוחות הגבוהה ביותר בענף וכעת אנו שמחים כי גם שוק זה יוכל ליהנות מרמת השירות הבלתי מתפשרת אותה מספקת שגריר למעל מיליון מנויים אשר ממשיכים לרכוש את כתבי השירות שלה דרך פוליסות הביטוח.

מערכת שגריר DIRECT, כך נמסר, מאפשרת לסוכן לרכוש עבור לקוחותיו את כתבי השירות המגוונים של שגריר תוך קבלת תמונת מצב עדכנית בכל רגע לגבי כלל התיק שלו. המערכת מאפשרת לסוכן, בין היתר, לטעון בקלות את כל לקוחותיו הממתינים לחידוש ובכך מקלה מאוד את עבודת החתמות במשרד ומאפשרת לו לפרוס עבור הלקוח את התשלומים ללא ריבית והצמדה.

עוד נמסר כי בעתיד הקרוב תתווסף למערכת גם אפשרות לסוכן להתעדכן בזמן אמת בצריכת השירות של לקוחותיו הכולל גם התראות בדבר תאונות עליהם דיווח הלקוח וצרך בגינן שירות ובכך לאפשר לסוכן ליצור קשר עם לקוחותיו בזמן אמת ולא להמתין לדיווח של הלקוח.

החברה ציינה כי נוכח הפניות הרבות להצטרפות לשירות, מצד סוכני הביטוח, הגדילה החברה את מחלקת קשרי סוכני הביטוח אשר מעניקה לסוכני הביטוח ועובדיהם מלבד התמיכה הטכנית גם שירות אישי וטיפול מסור בכל פניה או בירור.

 

 



כתיבת תגובה