החלה התארגנות עובדים בתמורה סוכנות לביטוח מקבוצת כלל ביטוח

החלה התארגנות עובדים בתמורה סוכנות לביטוח מקבוצת כלל ביטוח

בימים אלה מחתימים יוזמי הוועד את העובדים במטרה להגיע לשליש * ההתארגנות נעשית במסגרת ההסתדרות הלאומית * אם מהלך זה יושלם והעובדים יקימו ועד יציג, זו תהיה ככל הידוע, סוכנות הביטוח הראשונה בישראל עם ועד עובדים יציג * קרן שמיר, מנכ"לית תמורה, במכתב לעובדים: הנהלת תמורה מכבדת את זכותם של עובדיה לעשות את בחירתם להצטרף או שלא להצטרף לארגון העובדים

בימים אלה מתחילה בתמורה סוכנות לביטוח מקבוצת כלל ביטוח התארגנות עובדים. ההתאגדות נעשית במסגרת הסתדרות העובדים הלאומית. המהלך מובל על ידי אביאל אחרק. בימים אלה מחתימים יוזמי הוועד את העובדים במטרה להגיע לשליש מהעובדים, על מנת שהוועד יוכר כוועד יציג.
תמורה אינה הגוף הראשון בענף הביטוח והפנסיה שעובדיו מתאגדים בהסתדרות הלאומית. גם עובדי איילון, מיטב ולימים גם הלמן אלדובי התאגדו דרכה.
יוזמת התאגדות העובדים מגיעה לתמורה כחצי שנה אחרי שעקיבא קלימן, שכיהן בתפקיד מנכ"ל תמורה בעשור האחרון, ביקש סיים את תפקידו, ובמקומו מונתה קרן שמיר.
עוד יצוין כי ב-2022 דורגה תמורה במקום ה-13 בדירוג המעסיקים הטובים ביותר של ישראל שערך העיתון גלובס. תמורה דורגה ראשונה מבין כל חברות הביטוח, הסוכנויות ובתי ההשקעות.
קרן שמיר, מנכ"לית קבוצת תמורה, כתבה בפנייה לעובדי החברה, כי חשוב לה ליידע את העובדים שהנהלת תמורה מכבדת את זכותם של עובדיה לעשות את בחירתם להצטרף או שלא להצטרף לארגון העובדים: "לא נמנע מהעובדים, לא נתערב ולא נפעל בכל דרך כדי לפגוע במי מהעובדים על בחירתו". היא הוסיפה: "תמורה היא ארגון עם DNA משפחתי, הפועל האחד למען רעהו. כך היינו לאורך כל שנות פעילותנו וכך נמשיך להיות, תוך שימת העובד במרכז, דאגה לזכויות העובדים ומתן מענה מיטבי לצרכי העובדים. אנו רואים בכם, ההון האנושי שלנו, את מנוע הצמיחה של הארגון ומאמינים בשיח פתוח ובהידברות עמכם".
שמיר ביקשה להקפיד ולנהל שיח מכבד עם החברים לעבודה, "לקיים את העבודה התקינה והרציפה בחברה, ולהימנע מפגיעה בשגרת העבודה, תוך שמירה על התנהלות מכבדת וראויה".

אם מהלך זה יושלם והעובדים יקימו ועד יציג, זו תהיה ככל הידוע, סוכנות הביטוח הראשונה בישראל עם ועד עובדים יציג.



כתיבת תגובה