חגי בנימין, סגן בכיר לממונה על רשות שוק ההון וראש חטיבת החיסכון הפנסיוני, מסיים את תפקידו

חגי בנימין, סגן בכיר לממונה על רשות שוק ההון וראש חטיבת החיסכון הפנסיוני, מסיים את תפקידו

בנימין יסיים את תפקידו באמצע חודש מאי הקרוב. הממונה על רשות שוק ההון (בפועל), עמית גל: במהלך פעילותו בנימין הוביל רפורמות וצעדים משמעותיים ביותר והקפיד לשים דגש על טובת החוסכים בכל צעד

חגי בנימין, סגן בכיר לממונה על רשות שוק ההון וראש חטיבת החיסכון הפנסיוני, יסיים את תפקידו באמצע חודש מאי הקרוב.
ברשות מציינים כי בנימין עובד ברשות כ-14 שנים. הוא החל את דרכו במחלקת הפנסיה, לאחר מכן עבר לניהול מחלקת קופות גמל ברשות, וביוני 2021 מונה לסגן בכיר לממונה על שוק ההון. במסגרת עבודתו ברשות היה שותף להקמתה של המסלקה הפנסיונית ולפיתוחה, הוביל את המכרז להקמת קרנות פנסיה נבחרות (קרנות ברירת מחדל), השתתף בניסוח חוק חלוקת חיסכון בין בני זוג שנפרדו, ועסק בגיבוש תכנית אסטרטגית להנגשת המידע בשוק הפנסיוני לציבור. בתפקידו האחרון ניהל בנימין את חטיבת החיסכון הפנסיוני, שאחראית להסדרה, פיקוח וטיפול בפניות ציבור בכל הנוגע למוצרי החיסכון ארוך הטווח הקיימים בשוק, וכן לבעלי רישיון העוסקים בתיווך פנסיוני ולמערכות תשלומים.

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון (בפועל), עמית גל: "לחגי ידע, הבנה ובקיאות עצומים בתחום החיסכון הפנסיוני והוא תרם לרשות שנים רבות של עשייה. חגי הוא משרת ציבור מהמעלה הראשונה שעניין הציבור הוא המטרה אותה הוא מציב תמיד בראש סדר העדיפויות. במהלך פעילותו הוא הוביל רפורמות וצעדים משמעותיים ביותר והקפיד לשים דגש על טובת החוסכים בכל צעד. בחודשים האחרונים חגי הוביל את חטיבת החיסכון הפנסיוני שהיא אחת מהחטיבות החשובות ברשות. אני מכבד את החלטתו לפנות לאפיקים חדשים, ובטוח כי ימשיך לממש את יכולותיו הגבוהות בכל כיוון אליו יפנה. אני סומך על מנהלי ועובדי החטיבה המצוינים שימשיכו בפעילות החשובה והמשמעותית עליה הם אמונים. בתקופה הקרובה אבחן את איוש תפקיד ראש החטיבה כדי להבטיח התמודדות עם המשימות הרבות והחשובות שעומדות לפנינו בתחום זה".

 



כתיבת תגובה