מסתמן: הרפורמות על סוכני הביטוח יוצאו מחוק ההסדרים ויעברו להליך חקיקה רגיל

מסתמן: הרפורמות על סוכני הביטוח יוצאו מחוק ההסדרים ויעברו להליך חקיקה רגיל

כפי שנחשף הבוקר באתר פוליסה, בין הגורמים שתיווכו בין הסוכנים לבין בכירי משרד האוצר היה ח"כ אופיר כץ. גורמים בסביבתו של כץ אישרו לפוליסה כי הרפורמות עתידות לצאת בקרוב מחוק ההסדרים

גוברת ההערכה בקרב סוכני הביטוח כי מאמצי הסוכנים ולשכת סוכני הביטוח שמייצגת אותם לא היו לשווא – הרפורמות הנוגעות לסוכני הביטוח צפויות לצאת בימים הקרובים מחוק ההסדרים ולעבור למסלול חקיקה רגיל. מדובר בבשורה משמעותית לסוכנים, שכן על פי הערכות, בדיונים רציניים בוועדות הכנסת יכולת ההשפעה של סוכני הביטוח על הרפורמות תגדל משמעותית.

לפוליסה נודע כי בין הגורמים שתיווכו בין הסוכנים למשרד האוצר שמוביל את חוק ההסדרים, היה ח"כ אופיר כץ (הליכוד). בסביבתו של כץ אישרו כי הרפורמות עתידות לצאת בקרוב מחוק ההסדרים ולעבור, כאמור, למסלול חקיקה רגיל.

שלמה אייזיק

אורון מכלוף

ראובן טיטואני

קובי סוויסה

מי שהוביל את המגעים בשם סוכני הביטוח הייתה, כאמור, לשכת סוכני הביטוח בראשות הנשיא שלמה אייזיק. לצידו קיימו סוכנים בכירים נוספים פגישות עם חברי כנסת וגורמי ממשל, בהם, כפי שפורסם בפוליסה בעבר – קובי סוויסה ומנכ"ל ובעלים של תלפיותראובן טיטואני. כעת נחשף כי גם אורון מכלוף, מבעלי בית הסוכן מטאור ומנכ"ל הסוכנות, היה שותף למאמצי הלשכה מול גורמי הממשל. מכלוף מסר לפוליסה: "הלשכה זו הקטר, אנו סייענו כנדרש וכמצופה משופר של 82 מטאורים. סייענו ונמשיך להיאבק במאבק הצודק שלנו, על הקיום שלנו כעצמאים במדינת ישראל".

בשלב זה לא ברור אילו רפורמות הנוגעות לסוכנים יוצאו מחוק ההסדרים. ועדת השרים לענייני חקיקה צפויה לדון בשבוע הבא בחוק ההסדרים.

 

 



כתיבת תגובה