מאיר רוטברג ב"כל הסיכונים": היעד – לחסוך 30% מהמשאבים של הסוכן באמצעות טכנולוגיות – ולפנות זמן לשיווק

מאיר רוטברג ב"כל הסיכונים": היעד – לחסוך 30% מהמשאבים של הסוכן באמצעות טכנולוגיות – ולפנות זמן לשיווק

הדברים נאמרו ב"כל הסיכונים" – משדר חדשות הביטוח של פוליסה ואורן מזרח * במסגרת המשדר קובי בנדלק, מנכ"ל Insurtech Israel, חשף כי החברה בראשותו, יחד עם קרן FinTLV, מקימות קרן סיוע לסטארטאפים חדשים בתחום האינשורטק

"היעד – לחסוך 30% מהמשאבים של הסוכן באמצעות טכנולוגיות, ולפנות זמן לשיווק" – כך אומר מאיר רוטברג, יו"ר ועדת חדשנות ודיגיטציה בלשכת סוכני הביטוח. הדברים נאמרו ב"כל הסיכונים" – משדר חדשות הביטוח של פוליסה ואורן מזרח. במשדר שעסק בעולם הטכנולוגיות לענף הביטוח והשפעתן על הסוכנים ועל החברות השתתף לצד רוטברג גם קובי בנדלק, מנכ"ל ומייסד של Insurtech Israel.

רוטברג משמש בחצי השנה האחרונה כיו"ר ועדת החדשנות והדיגיטציה בלשכה. לדבריו, "תוך שנה נגיע למצב בו  לפחות 30% מהשגרה של הסוכנות יהיו פעולות אוטומטיות. אם נצליח לחסוך 30% מהמשאבים – פיניתי 30% מהזמן של הסוכן לצורכי שיווק, העמקת ידע ובדיקה הוליסטית של צרכי הלקוח".

עוד התייחס רוטברג לשעת החירום הנוכחית ואמר: "אם 30% ירדו בשגרה, ודאי שבחירום, כאשר רוב העובדים בבית, זה מאוד יקל על הסוכנים". לדבריו, "מי שנערך לשגרה כמו שצריך, גם בחירום הוא יעבוד בצורה טובה", הדגיש רוטברג, "אולם אין כוונה להגיע לאוטומציה מלאה: "הצרכן הסופי אוהב לעבוד עם אנשים. אבל את הפעולות הסיזיפיות אפשר לחסוך".

 

עוד ב"כל הסיכונים"

 

קובי בנדלק, מנכ"ל Insurtech Israel חשף במשדר כי החברה בראשותו, יחד עם קרן FinTLV, מקימות קרן סיוע לסטארטאפים חדשים בתחום האינשורטק, כדי לאפשר להם לצלוח את החודשים הקרובים: "זה אמנם קרן סיוע ולא קרן השקעות, אבל מי שישתתף בקרן יקבל אקוויטי כך שסבירות גבוהה שהמשקיעים יקבלו כסף חזרה. אנחנו פונים לעולם הביטוח ולגופי השקעה, אבל זו הזדמנות השקעה גם לסוכנים".



כתיבת תגובה