ריטה בעל-טכסא מונתה למנכ"לית PolyWizz

ריטה בעל-טכסא מונתה למנכ"לית PolyWizz

מחליפה את צפריר קגן. אריק יוגב, יו"ר PolyWizz: לריטה יכולות מוכחות וניסיון עשיר, מקומי וגלובאלי בענף הביטוח. הנסיון שצברה בתפקידים בכירים בענף והקשרים שפיתחה לאורך הקריירה המגוונת שלה יתרמו למימוש אסטרטגיית הפיתוח והצמיחה של PolyWizz

ריטה בעל-טכסא, מונתה למנכ"לית PolyWizz, המנגישה מידע ותובנות בענף הביטוח ופועלת לשיפור האיכות והשירות ללקוחות. היא מחליפה את צפריר קגן.

מפוליוויז נמסר כי במסגרת תוכנית צמיחה מואצת אותה עומדת ליישם החברה בתקופה הקרובה פוליוויז תהפוך לכלי המוביל בקרב הסוכנים והמתכננים הפיננסיים בתהליכי השירות והמכירה ללקוחות כמו גם בקרב חברות הביטוח ותקדם את עולם הביטוח להטמעת טכנולוגיות מתקדמות.

עוד נמסר כי החברה מתכננת בנוסף להרחיב את פעילותה הגלובאלית באמצעות הנגשת מידע מבוסס אנליזת AI (בינה מלאכותית) על ידי ניתוח מוצרי ביטוח מורכבים, ייעול תהליכים עתירי עבודה, ניהול סיכונים והתמרת היכולות המקצועיות של העוסקים בענף, בארץ ובחו"ל.

בעל-טכסא כיהנה בעבר בתפקידים בכירים בהפניקס, כדירקטורית באיילון, משנה למנכ"ל בנציגות הישראלית של ברוקר הביטוח הגדול בעולם – Marsh, וכמנהלת C-LEVEL באינשורטק הגלובאלי Vesttoo. בנוסף, היא מגשרת ובוררת מובילה במחלוקות עסקיות בתחומי הביטוח, הפינטק והנדל"ן, מקובלת ומוכרת בקרב מבטחי המשנה המובילים בעולם.

אריק יוגב, יו״ר PolyWizz, מסר: "אני שמח להצטרפותה של ריטה לחברה ומשוכנע כי יכולותיה המוכחות  וניסיונה העשיר בתפקידי ניהול, לצד היכרותה העמוקה עם עולם הביטוח והפיננסים יתרמו למימוש אסטרטגיית הצמיחה של PolyWizz, להגברת שיתוף הפעולה עם גופים עסקיים וטכנולוגיים נוספים ולמיצובה, בארץ ובחו"ל, ככלי המידע המוביל תהליכי שירות ומכירה מבוססי תובנות בענף הביטוח".



כתיבת תגובה