שת"פ בין ספיאנס ו- Binah.Aiלניהול סיכונים באמצעות מעקב אחר מדדים בריאותיים מרחוק

שת"פ בין ספיאנס ו- Binah.Aiלניהול סיכונים באמצעות מעקב אחר מדדים בריאותיים מרחוק

Binah.ai מספקת טכנולוגיית AI המאפשרת לעקוב אחר מדדים בריאותיים בזמן אמת, באמצעות מכשירים אלקטרוניים עם מצלמה. דוד ממן, מייסד שותף ומנכ"ל Binah.ai: "הנוכחות החזקה של Sapiens תסייע לקידום ההתרחבות שלנו בתעשיית הביטוח ותספק ללקוחותיהם גישה חלקה לפתרונות שלנו. אני מצפה לשותפות מוצלחת, לרווחת תעשיית הביטוח כולה וללקוחותיה"

ספיאנס, ספק פתרונות גלובלי של תוכנה לתעשיית הביטוח וBinah.ai, ספק תוכנה לבדיקות בריאותיות באמצעות תוכנת בינה מלאכותית, חתמו (ד) על שת"פ שמטרתו לשפר את יכולת חברות הביטוח לנהל סיכונים באמצעות מעקב אחר מדדים בריאותיים מרחוק.

חברת Binah.ai, המשתפת פעולה עם ענקית הביטוח היפנית סומפו, מספקת טכנולוגיית תוכנה בינה מלאכותית המאפשרת לעקוב אחר מדדים בריאותיים בזמן אמת באמצעות מכשירים אלקטרוניים עם מצלמה, כמו טלפונים ניידים, מחשבים ניידים או מעקב רציף על ידי ענידת חיישן אופטי של Polar Verity Sense™. הטכנולוגיה מאפשרת כאמור למדוד ולשתף מדדים בריאותיים, כגון לחץ דם, דופק לב, שונות דופק לב, רווית חמצן, קצב נשימה וביומרקרים הקשורים למתח נפשי, כגון מתח סימפתטי ופעילות פרא סימפתטית.

השותפות תספק מגוון רחב של יתרונות הן ללקוחות ספיאנס והן לחברות הביטוח, כגון:

* הערכת סיכון משופרת ומניעת מצבי סיכון.

* הבנת שוק משופרת ותחרותיות.

* תהליכי אשראי מרוכזים ועיבוד נתונים מהיר ויעיל.

* הגברת השתתפות משתמשי הקצה בתוכניות טיפול.

* חוויית משתמש משופרת בעלויות מופחתות.

דוד ממן, מייסד שותף ומנכ"ל Binah.ai: "אנו מאוד מתרגשים להצטרף לשותפות עם Sapiens, נציג מוביל בתחום הטכנולוגיה לביטוח ברחבי העולם. הנוכחות החזקה של Sapiens תסייע לקידום ההתרחבות שלנו בתעשיית הביטוח ותספק ללקוחותיהם גישה חלקה לפתרונות שלנו. אני מצפה לשותפות מוצלחת, לרווחת תעשיית הביטוח כולה וללקוחותיה".

אמנדה אינגרם, מנהלת שותפויות ואקוסיסטם ב-Sapiens: "טכנולוגיית מעקב הבריאות החדשנית של Binah.ai משנה את חוקי המשחק ומרחיבה את פתרונות הביטוח שלנו. מדובר במהפכה בדרך שבה חברות הביטוח משתמשות בנתונים בריאותיים אובייקטיביים לתוכניות בריאות. השותפות המהפכנית הזו לא רק מייעלת את תהליכי ניתור הנתונים, אלא גם מעצימה את היכולות של חברות הביטוח להעריך את הסיכון בדיוק רב יותר ולחזק את התוכניות למניעת סיכונים".

 

 



כתיבת תגובה