רון רגב מונתה ליו"ר חברת Bwell – פתרונות לאיכות חיים מקבוצת מגדל

רון רגב מונתה ליו"ר חברת Bwell – פתרונות לאיכות חיים מקבוצת מגדל

רגב מכהנת עתה כמנהלת חטיבת תפעול חא"ט ובריאות במגדל. היא מחליפה את אודי רובינשטיין, מנכ"ל מגדל סוכנויות שכיהן גם כיו"ר Bwell

רון רגב, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת תפעול חא"ט ובריאות במגדל, מונתה לתפקיד יו"ר חברת Bwell – פתרונות לאיכות חיים מקבוצת מגדל. רגב תחליף את אודי רובינשטיין, מנכ"ל מגדל סוכנויות, שכיהן בתפקיד יו"ר חברת BWell בשנים האחרונות. רגב תיכנס לתפקיד בחודש אפריל 2024.

Bwell פתרונות לאיכות חיים בע"מ הוקמה בשנת 2008 ונותנת שירותים בתחומי הבריאות והרפואה למאות אלפי לקוחות בשנה. ל-Bwell מערך של ספקים מובילים בפריסה ארצית, הכולל בתי חולים, מרפאות, מכונים ומטפלים במגוון רב של תחומי התמחות. החברה מציעה שירותים כמו תור מהיר לבדיקות אבחנתיות ולהתייעצות עם רופא מומחה, אבחון מהיר, שירותי רפואה בטכנולוגיה מתקדמת, שירותי התפתחות הילד ושירותים התומכים באורח חיים בריא וברפואה מונעת.

רון רגב, יו"ר Bwell הנכנסת, מסרה: "אני שמחה ונרגשת להתמנות לתפקיד יו"ר Bwell, שאת פועלה למען שביעות רצון לקוחותינו אני מכירה היטב. אני רואה בתפקיד זה הזדמנות להמשיך ולהשפיע ואפעל להרחבת והעמקת השירותים שמעניקה החברה לטובת מאות אלפי מבוטחינו שנהנים משירותים מתקדמים בפריסה ארצית".

 



כתיבת תגובה