בנצי אדירי נבחר למנכ"ל הפניקס גמא

בנצי אדירי נבחר למנכ"ל הפניקס גמא

מחליף את אריאל גנוט, שהודיע בינואר על סיום תפקידו לאחר 25 שנה * אדירי, ראש החטיבה העסקית בבנק הבינלאומי ויו"ר בנק מסד, יוביל את זרוע האשראי של הפניקס לאחר 33 שנה במגוון תפקידים בנקאיים

בנצי אדירי, ראש החטיבה העסקית בבנק הבינלאומי ויו"ר בנק מסד, נבחר למנכ"ל הפניקס גמא. אדירי מחליף את אריאל גנוט, שהודיע בינואר על סיום תפקידו לאחר 25 שנה.

קודם לכן כיהן אדירי כיהן כראש חטיבת המשאבים ומנהל הסיכונים הפיננסיים, ולפני כן כראש החטיבה לניהול סיכונים בבנק. בחברה מציינים, כי אדירי, נבחר להוביל את זרוע האשראי של קבוצת הפניקס לאחר 33 שנה במגוון תפקידים בנקאיים, ומביא איתו ניסיון רב ומגוון בעולמות האשראי, הן בעולמות האשראי העסקי, האשראי הקמעונאי והאשראי לנדל"ן. אדירי הוא רואה חשבון.

הפניקס גמא, חברת אשראי בבעלות מלאה של קבוצת הפניקס, משמשת כזרוע האשראי שלה. אדירי מצטרף לחברה, לאחר שהציגה תוצאות שיא בשנת 2023 (גידול של 43% ברווח הנקי) והשלימה שינוי מבני בקבוצה (העברת פעילות האשראי לליווי ומימון בנייה כחברה בת). זאת, כדי לתמוך בצמיחה מואצת ואחראית בתחום האשראי ולהעניק הצעת ערך נרחבת ללקוחות הקבוצה.

בחברה מדגישים כי היא פועלת זה 25 שנה במתן פתרונות מימון ושירותים פיננסיים לעסקים (One-Stop-Shop) בפריסה ארצית. החברה מעניקה שירותים פיננסיים לכ-17 אלף לקוחות בישראל, במסגרת מגוון רחב של תחומי פעילות: כרטיסי אשראי – כמאגד סליקה וניכיון שוברי כרטיסי חיוב; מימון כנגד נכסי נדל"ן, מימון פרויקטי נדל"ן למגורים (באמצעות חברה בת בבעלות מלאה), מימון כנגד ממסרים דחויים (ניכיון שיקים), הלוואות עסקיות, ערבויות פיננסיות, פקטורינג ומימון ציוד למגזר העסקים בישראל.  כמו כן, החברה צפויה להתרחב גם לתחומי אשראי נוספים.

בחברה מציינים, כי תחום האשראי הוא אחד מארבעת תחומי הליבה של קבוצת הפניקס ומינויו של אדירי, שמגיע עם רזומה עשיר ומגוון מהמערכת הבנקאית, הוא צעד נוסף בסדרת פעולות שביצעה הקבוצה (לאחר עלייה לשליטה ואז הצעת רכש מלאה להפניקס גמא), במטרה לבסס זרוע פעילות אשראי משמעותית לקבוצה והתפתחותה למגוון רב של סגמנטים.

ארז יוסף, יו"ר דירקטוריון הפניקס גמא: "אני שמח על הצטרפותו של אדירי למשפחת הפניקס גמא. אדירי נבחר לאחר תהליך איתור מסודר, לאור אישיותו וניסיונו הניהולי והמקצועי בתחומי הפיננסים בכלל והאשראי בפרט. אני מאחל לו הצלחה רבה בהובלת החברה לשיאים חדשים יחד עם צוות ההנהלה והעובדים המצוינים, תוך מימוש אסטרטגיית הקבוצה לצמיחה בתחום האשראי לצד העמקת אחיזתה בשוק התשלומים. בהזדמנות זאת, אני מבקש להודות לאריאל גנוט על תרומתו המשמעותית והובלת החברה מיום הקמתה, ובפן האישי על העבודה המשותפת ולאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך".

אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס: "מברך על מינויו של בנצי אדירי למנכ"ל הפניקס גמא והבחירה בו לניהולה של זרוע האשראי של הקבוצה. אני בטוח שאדירי יביא מיכולותיו וניסיונו הרב מהמערכת הבנקאית במטרה להמשיך למצות את בסיס הפעילות הקיים והאיכותי בחברה ולהציע פתרונות אשראי ומימון מיטביים ורחבים ללקוחות הקבוצה".

בנצי אדירי: "שמח וגאה להצטרף לקבוצת הפניקס שהיא קבוצה חזקה, דינמית וחדשנית, ומודה על שנבחרתי להוביל את הפניקס גמא, זרוע האשראי של הקבוצה. אני בטוח שביחד עם עובדי החברה והנהלתה נמשיך לצמוח בתחומי האשראי השונים והמגוונים תוך מימוש החזון והתוכנית האסטרטגית של הקבוצה".



כתיבת תגובה