איתן ויצמן מונה לסמנכ"ל השיווק של הכשרה

איתן ויצמן מונה לסמנכ"ל השיווק של הכשרה

ויצמן, שכיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק בהפניקס, מצטרף להנהלת הכשרה

איתן ויצמן צילום: עופר חגיוב

איתן ויצמן, שכיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק של הפניקס, מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של הכשרה חברה לביטוח. מהכשרה נמסר כי ויצמן מצטרף בימים אלה להנהלת החברה ויחזק את תהליך ההתחדשות העסקית והשיווקית בהכשרה.

עוד נמסר כי ויצמן מביא אתו ניסיון משמעותי בניהול השיווק, הדיגיטל והתקשורת בחברות מובילות מעולמות מוצרי הצריכה, התקשורת, הביטוח והפיננסים. לאורך השנים הוביל מהלכי שיווק משמעותיים בכניסה לשווקים חדשים, פיתוח מסעות לקוח ותהליכים דיגיטליים, שיתופי פעולה עסקיים ועוד. עוד צוין כי כסמנכ״ל השיווק של הפניקס הוביל את מהלכי המיתוג הגדולים של הפניקס בעולם התשואות, את הקמת הפניקס SMART, פיתוח התהליכים הדיגיטליים, העמקת הקשר עם הסוכנים ועוד. בהכשרה הוסיפו כי ויצמן הוא מאנשי השיווק הבודדים שזכו פעמיים בהוקרה של איגוד השיווק כ״איש השיווק של החודש״ על מהלכים עסקיים פורצי דרך.

שמעון מירון, מנכ״ל הכשרה, ברך את איתן על הצטרפותו להכשרה וציין שהמינוי הנו חלק מתהליך החיזוק של השדרה הניהולית הבכירה של החברה. מירון: "אנו ממוקדים בחיזוק המקצועיות ובבחירת אנשי המקצוע הטובים בענף שיעצימו את הישגי החברה בהתאם לכיווני ההתפתחות האסטרטגיים שלנו".

ויצמן אמר כי הוא מתרגש להצטרף לצוות המנצח של הכשרה: ״אני מאמין שיחד עם הצוות המצוין כאן נוביל עשייה יצירתית, חדשנית ובעלת ערך לסוכנים, ללקוחות ולחברה״.

 



כתיבת תגובה