מגי יושווייב, מנהלת מערך אלמנטרי בביטוח ישיר: אלו שיצליחו באמת הם אלו שישכילו להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ושימוש חכם בדאטה

מגי יושווייב, מנהלת מערך אלמנטרי בביטוח ישיר: אלו שיצליחו באמת הם אלו שישכילו להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ושימוש חכם בדאטה

שירותי on line יתפסו מקום מרכזי בענף הביטוח. לקוח יבחר ויחליט בעצמו איזו חבילה לרכוש, יבצע פעולות שירות באופן דיגיטלי מלא ללא מגע יד אדם וללא מיקוח

מגי יושווייב היא מנהלת מערך אלמנטרי בביטוח ישיר

מגי יושווייב היא מנהלת מערך אלמנטרי בביטוח ישיר, ואת דרכה בעולם המקצועי התחילה כנציגת מכירות בחברה ומהר מאוד התקדמה לתפקידי ניהול מגוונים. המוטו שלה הוא "ניהול זה מקצוע שבוחר בנו" – היא תמיד ידעה שיש לה יכולות השפעה על אנשים ועל כן קריירה ניהולית הייתה האופציה המובילה מבחינתה. בצעירותה חלמה להיות רופאה ולפעול בעולם ממקום של שליחות וסיפוק. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

יושווייב, בת 39, נשואה למעיין ואמא לירדן בן השנתיים. היום גרה בפתח תקווה. נולדה בעיר בקו, אזרבייג'אן, עלתה לארץ בגיל עשר לפתח תקווה ולאחר כמה שנים הוריה התמקמו בשדרות.

בימים כתיקונם, היא אוהבת לטייל בארץ ובעולם ובעיקר לחוות את הקולינריה המקומית.

בנוסף, אוהדת מושבעת של קבוצת הכדורגל ברצלונה. גם בימים אלו, כשהקבוצה לא נמצאת במיטבה, יש לה מקום חם בליבה.

 

* מהם האתגרים המהותיים העומדים בפני הענף?

יושווייב: האתגר המרכזי הוא המעבר לעולם הדיגיטל. הענף רץ קדימה והטכנולוגיה מכתיבה את הקצב, ועל כן מי שלא יהיה שם ככל הנראה לא ישרוד.

 

* איזה תחומים צריך לקדם בשנים הקרובות?

יושווייב: התחום המרכזי הוא התאמת המוצרים לצורכי הלקוח באופן פשוט, נגיש וגמיש, תוך התאמה לדרישות הרגולציה והחוק.

 

* מהם להשקפתך מהותו ועתידו של מוסד "סוכן הביטוח"?

יושווייב: אני מגיעה מביטוח ישיר, חברה שבמהותה פועלת ללא סוכן מתווך.

 

 * לאיזה כיוונים הטכנולוגיות החדשות ייקחו את הענף?

יושווייב: בענף בו התחרות מתגברת משנה לשנה ומצטרפים שחקנים חדשים, אלו שיצליחו באמת הם אלו שישכילו להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ושימוש חכם בדאטה. מרחב האפשרויות בעתיד טמון ביכולות אלו שיאפשרו את המהפכות הבאות.

 

* מה תהיה ההשפעה ארוכת הטווח של הקורונה על התחום?

יושווייב: לקורונה השפעה רבה על הענף, לקוחות מבקשים התאמה של מוצרים לתקופה כאשר ההכנסה הפנויה במשק נמצאת בירידה. הענף מחויב לשינויים תכופים בתקופה זו ולבצע פרסונליזציה במוצרים כך שיתאימו ללקוח.

 

* כיצד את רואה את הענף בעוד עשר שנים?

יושווייב: בדומה למה שקורה היום בענפים רבים. שירותי on line יתפסו מקום מרכזי בענף הביטוח. לקוח יבחר ויחליט בעצמו איזו חבילה לרכוש, יבצע פעולות שירות באופן דיגיטלי מלא ללא מגע יד אדם וללא מיקוח.

 

* מה ההישגים המשמעותיים ביותר בקריירה המקצועית שלך?

יושווייב: ההישג המשמעותי ביותר עבורי הוא שזכיתי להיות חלק ממהפכת הביטוח שהחברה מובילה. לפני 26 שנה ביטוח ישיר הובילה מהפיכה צרכנית של רכישת ביטוח בדרך ישירה. היום אני שותפה בהובלת הבשורה החדשה – 9 ביטוח בעצמך! המשמעות, רכישה דיגיטאלית בתהליך נגיש ופשוט ללקוח.

 

* כמה זמן את עובדת בתחום, ומה הביא אותך לעסוק בו?

יושווייב: התחלתי את דרכי בביטוח ישיר בתור נציגת מכירות ומהר מאוד התקדמתי לתפקידי ניהול מגוונים בעולמות מקצועיים שונים. דבר שאפשר לי ללמוד ולהתפתח כמנהלת וכאדם, לחוות הצלחות וכישלונות וללמוד מהם איך לשפר ולהשתפר. עבורי, ביטוח ישיר הוא בית ספר מספר 1 לניהול.

כיום אני מנהלת את מערך המכירות האלמנטרי בחברה, מערך המונה כ-300 עובדים. זה תפקיד מגוון ומאתגר ואני שמחה על היכולת שיש לי להמשיך לצמוח בתפקיד ועל ההזדמנות להשפיע ולהיות שותפה בקידום החברה.

 

* ספרי על המעבר לניהול – מתי החלטת שאת רוצה לעסוק בניהול, ומה את אוהבת בו?

יושווייב: המוטו שלי הוא שניהול זה מקצוע שבוחר בנו. מגיל צעיר ידעתי שיש לי יכולות השפעה גבוהות על אנשים ועל כן קריירה ניהולית הייתה האופציה המובילה מבחינתי. הדבר שהכי מרגש אותי בתור מנהלת הם האנשים – לתת להם ערך ומוטיבציה לעשות את מה שהם עושים בצורה הטובה ביותר.

 

* מה הן בעינייך התכונות החשובות לניהול?

יושווייב: מנהל טוב חייב שיהיה בעל חזון והסתכלות לטווח ארוך. החזון הוא לדעת להעביר ולחבר את האנשים על ידי השילוב בין תבונה ורגישות – להוביל את האנשים להשגת יעדים משותפים תוך אכפתיות ושותפות אמיתית.

 

* איזו המלצה היית נותנת לאלו שנמצאים בתחילת דרכם בענף?

יושווייב: ניהול זו בחירה – אתה חייב לאהוב את זה באמת ולהבין שההצלחה מגיעה עם האנשים שאתך, כאשר אתה "מנצח" על התזמורת.

 

* מודל לחיקוי: אילו דמויות השפיעו על דמותך הניהולית והמקצועית?

יושווייב: אבחר לציין את אמא שלי שהייתה אישה חזקה ודומיננטית בחיי. אישה שגדלה והתחנכה בברית המועצות לשעבר, בחברה פטריארכלית ושמרנית במיוחד, העזה לשבור מוסכמות וחיה את חייה, למרות התכתיבים ההדוקים של החברה, תוך התמודדות עם אתגרים מורכבים ומתוך כבוד לאחר ולאדם כאדם. כך היא חינכה גם אותי, על ערכים חזקים ובעיקר על הבחירות האישיות והמקצועיות שלי. "תחיי את חייך כפי שאת רוצה ותזכרי שאין איש או דבר שיכול לעצור אותך מלהצליח!" אלו המילים שמלוות אותי מילדותי.

אני מאמינה כי לאורך מסלול חיינו אנחנו פוגשים אנשים שמשפיעים עלינו ונוגעים בנו, ומכלול אנשים מהווים עבורנו פסיפס אנושי שמסייע לנו בעיצוב האני ומכל אחד ואחת אני לוקחת משהו שמקדם אותי להיות האדם הכי טוב שאני יכולה להיות.



כתיבת תגובה