רו"ח ברק סנדלר מונה למשנה למנכ"ל קבוצת גור

רו"ח ברק סנדלר מונה למשנה למנכ"ל קבוצת גור

במשך 7 השנים האחרונות שימש סנדלר כסמנכ"ל הכספים והמטה של קבוצת גור. הוא מחליף את עמוס לוזון שסיים לאחרונה את תפקידו

רו"ח ברק סנדלר מונה למשנה למנכ"ל קבוצת גור. סנדלר שימש בעברו כרואה חשבון באגף ביטוח ופיננסיים בארנסט& יאנג(EY) ישראל, עבד בכלל ביטוח כחשב באגף השקעות, ובמשך 7 השנים האחרונות משמש כסמנכ"ל הכספים והמטה של קבוצת גור. הוא מחליף את עמוס לוזון שסיים לאחרונה את תפקידו.

קבוצת גור, הקיימת למעלה מ-35 שנה ונמצאת בבעלות פרטית,  הינה אחת מקבוצות הביטוח הפרטיות הגדולות בישראל שאינה בבעלות גוף מוסדי, דבר המקנה לה אובייקטיביות מלאה מול לקוחותיה. בקבוצה עובדים למעלה מ-200 עובדים בארץ ובעולם, הקבוצה עובדת עם כל הגופים בשוק הביטוח והפיננסיים בארץ , ומחזיקה ברישיון בינלאומי מטעם Lloyds(OMC). ייחודה וחוזקתה של קבוצת הינה יכולתה לספק לכלל לקוחותיה פתרונות ביטוחיים מקומיים ובינלאומיים. לקבוצה שתופי פעולה עסקיים עם הגופים הגדולים בעולם. הקבוצה מציעה ללקוחותיה One Stop Shop לניהול הסדר פנסיוני, מחלקת סיכונים מיוחדים, דירקטורים סייבר ,בריאות, פיננסיים, ביטוחי עסקים,פרט ,בנקי נסיעות לחו"ל ביטוח סיכוני אשראי ועוד.

ברק סנדלר: זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מקבוצת גור, ואני רואה בערכי החברה כדרך חיים. יחד עם ההון האנושי הנדיר וצוות ההנהלה המקצועי ועתיר הניסיון, אנו נקדם את הקבוצה לעמידה ביעדיה ובמימוש האסטרטגיה לשנים הבאות בשוק מאתגר, מתפתח ומשתנה. מודה לדירקטוריון על האמון והמינוי.

אמנון גור בעלים ומנכ"ל: אני מברך את ברק על מינויו, רוח הקבוצה של קידום מנהלים מתוך הבית נשמרת, ואני שמח לומר כי כל המנהלים בקבוצה הנם אנשים שנבנו מתוך תפקידם, תוך גילוי מצוינות, קולגיאליות והתפתחות אישית ומקצועית.



כתיבת תגובה