שלמה אייזיק: הכנסת שותף אסטרטגי פיננסי כמו גיזה קפיטל היא הבעת אמון משמעותית בפעילותה וביכולתה של יונט קרדיט

שלמה אייזיק: הכנסת שותף אסטרטגי פיננסי כמו גיזה קפיטל היא הבעת אמון משמעותית בפעילותה וביכולתה של יונט קרדיט

הודעתה של יונט קרדיט על כוונת גיזה לרכוש 18% ממניות יונט קרדיט תמורת 10 מיליון שקל, מגיעה לאחר שורת אירועים קשים ביונט קרדיט, שבעטיים אף הוגשה לאחרונה תביעה ייצוגית בסך 5 מיליון שקל נגד החברה

"הכנסת שותף אסטרטגי פיננסי כמו גיזה קפיטל היא הבעת אמון משמעותית בפעילותה וביכולתה של יונט קרדיט". כך אמר היום נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק, מבעלי חברת הפיננסים הציבורית יונט קרדיט, בעקבות הודעת החברה על כוונת חברת גיזה לרכוש 18% ממניות יונט קרדיט תמורת 10 מיליון שקל.

עוד מסר אייזיק: "מדובר במהלך שיחזק את השדרה הניהולית של החברה ויאפשר לה לפעול בצורה מיטבית יותר.  גיזה קפיטל יחד עם בעלי השליטה הנוכחיים ביונט קרדיט יפעלו במשותף על מנת להבטיח את עתידה של החברה לטובת כלל בעלי המניות והמשקיעים״.

הודעתה של יונט על כוונת גיזה להיכנס כשותפה לחברה מגיעה לאחר שורת אירועים קשים ביונט קרדיט, שבעטיים אף הוגשה לאחרונה תביעה ייצוגית בסך 5 מיליון שקל נגד החברה.

ב-9 במאי דיווחה החברה על שוד שבוצע, במסגרתו נגנבו 3.5 מיליון שקל מכספי החברה.

ב-1 ביוני דיווחה החברה על חשש שעלה לאי התאמות כספיות באחד מסניפי החברה, שהוערכו בכ-5 עד 7.6 מיליון שקל. בעקבות אותם ממצאים הוחלט להשהות את פרסום הדוחות הכספיים של הרבעון הראשון.

יום למחרת פרסמה החברה פרטים נוספים וחשפה כי הסכום החסר עומד על 7.7 מיליון שקל, בצורת המחאות חסרות. קיים חשש כי מנכ"ל החברה צחי אזר נטל לכאורה כספים, והוצא לחופשה. בעלי השליטה בחברה (שי פנסו ושלמה אייזיק) התחייבו כי אם החברה לא תצליח לאתר את ההמחאות החסרות, יעבירו בעלי השליטה בחברה את הסכום לקופת החברה.

כעת, כאמור, הוגשה תביעה ייצוגית נגד החברה ודירקטורים בה, על ידי בעלי מניות בחברה, שתובעים פיצוי של 5.1 מיליון שקל בגין ירידת ערך מניות החברה.



כתיבת תגובה