עתירה לבית הדין של הלשכה: יש לקיים דיון דחוף במועצה במעורבות אייזיק בפרשת יונט קרדיט

עתירה לבית הדין של הלשכה: יש לקיים דיון דחוף במועצה במעורבות אייזיק בפרשת יונט קרדיט

הלשכה בתגובה: העתירה תמוהה ומיותרת, ומעידה על מי שעומד מאחוריה. דיון כזה צריך להתקיים במועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח, והוא אכן נכלל בסדר היום של הישיבה הקרובה

יו"ר המועצה הארצית לשעבר של לשכת סוכני הביטוח, פעיל הלשכה מקסים דרעי, הגיש עתירה לבית הדין של הלשכה, בדרישה לקיים דיון דחוף במועצה במעורבות נשיא הלשכה שלמה אייזיק בפרשת יונט קרדיט. לדברי דרעי, אחד מתפקידי המועצה הוא לפקח על הלשכה, ועל כן – תמוה שלא נערך שום דיון בנושא.

מלשכת סוכני הביטוח נמסר בתגובה: "העתירה תמוהה ומיותרת, ומעידה על מי שעומד מאחוריה. דיון כזה צריך להתקיים במועצה הארצית של לשכת סוכני הביטוח, והוא אכן נכלל בסדר היום של הישיבה הקרובה. עתירה לבית הדין של הלשכה יכולה להיות מוגשת רק לאחר החלטת המועצה, לכן חשוב שהעותרים יכירו את הממשל התאגידי המתקיים בלשכה.

לשכת סוכני הביטוח, תחת הנשיא שלמה אייזיק, יודעת פריחה והתחדשות, לאחר שנים רבות שבהן מעמד סוכני הביטוח היה בשפל המדרגה, כתוצאה מאוזלת היד של אותם עסקנים ומחרחרי ריב שמבקשים להסיג אותה לאחור.
עוד לא חלפה שנה מאז נבחר ברוב עצום שלמה אייזיק לתפקיד נשיא הלשכה, וכבר הצטרפו אליה 460 חברים חדשים – גידול של 10 אחוזים במספר חברי הלשכה. תחת אייזיק הלשכה חוזרת להשפיע על סדר היום, משקמת את מעמד סוכני הביטוח, ופועלת אך ורק למען החברים שאותה היא מייצגת"



כתיבת תגובה