הכשרה וסוכנות הביטוח א.ק.ג. דורות מקימות במשותף את סוכנות הכשרה לדורות

הכשרה וסוכנות הביטוח א.ק.ג. דורות מקימות במשותף את סוכנות הכשרה לדורות

במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו פתרונות פנסיוניים ייחודיים, הן לעובדי צווארון לבן והן לעובדי צווארון כחול במשק הישראלי * שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה ביטוח: אני מברך את השותפים החדשים שלנו ומשוכנע כי שיתוף הפעולה עם א.ק.ג. דורות יניב תוצאות מצוינות בתחום הפנסיוני

מימין: אריה קלמנזון, מנכ"ל א.ק.ג. דורות ושמעון מירון, מנכ"ל הכשרה ביטוח

הכשרה וסוכנות הביטוח א.ק.ג. דורות בבעלות אריה קלמנזון מקימות במשותף את סוכנות הכשרה לדורות. מהכשרה נמסר, כי במסגרת שיתוף הפעולה של הכשרה עם דורות, שבין לקוחותיה גופים גדולים ומגוונים ישווקו פתרונות פנסיוניים ייחודיים, הן לעובדי צווארון לבן והן לעובדי צווארון כחול במשק הישראלי. הסוכנות החדשה תספק, בין היתר, מענה לצרכי הלקוח וחוויית שירות ייחודית לכלל הלקוחות. לאור התפתחות השוק וצרכי הלקוחות, השירות הייעודי ללקוחות הקצה כאמור יינתן הן באופן פרונטלי והן באופן מקוון. סוכנות א.ק.ג. דורות מתמחה בבניית מעטפת פנסיונית ללקוח הקצה.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה ביטוח, מסר: "אני מברך את השותפים החדשים שלנו ומשוכנע כי שיתוף הפעולה עם א.ק.ג. דורות יניב תוצאות מצוינות בתחום הפנסיוני. הגישה של הכשרה ביטוח היא להציב את הסוכנים במרכז ולקדם שיתופי פעולה עם סוכנויות ביטוח. אנו מתכוונים להמשיך לפתח את שיתופי הפעולה עם סוכני הביטוח בתחומים השונים, דבר שיאפשר הן לחברת הביטוח, הן לסוכנים והן ללקוחות הקצה, ליהנות משירות מצוין וממוצרי ביטוח חדשים ומגוונים המותאמים לצרכי הלקוחות".

אריה קלמנזון, מנכ"ל א.ק.ג. דורות, מסר: "אנחנו גאים ושמחים על כך שהכשרה בחרה בנו להקים עמה סוכנות ביטוח משותפת, שתהווה את זרוע ההפצה של החברה ותפיץ לציבור את מוצריה החדשים והמתקדמים. אין לנו ספק שהמיזם יעמוד בציפיות הגדולות וזאת לאור הקשר ארוך השנים עם הכשרה".

רועי פורמן מנהל מכירות ארצי בהכשרה, מסר : "אנחנו ממשיכים לתת ערכים מוספים אמיתיים ללקוחות ולסוכני הביטוח שלנו. הכשרה מתחדשת ומתפתחת לכיוונים חדשים גם בעולמות הפנסיונים".

 



כתיבת תגובה