הושק הפורום לחדשנות ודיגיטל לסוכנויות הביטוח Agentech Israel

הושק הפורום לחדשנות ודיגיטל לסוכנויות הביטוח Agentech Israel

מטרת הפורום היא לתת לסוכנים, מנהלים ובעלי סוכנויות ביטוח היכרות עם החידושים הטכנולוגיים בתחום הביטוח והאינשורטק, ואפשרות להבין, לבחור ואף להשקיע באחת מזירות החדשנות המובילות בעולם

הפורום לחדשנות ודיגיטל בסוכנויות הביטוח Agentech Israel הושק לאחרונה על ידי insurtech Israel. הפורום הוקם ומנוהל על ידי ירדן פלד, לשעבר בכיר בחברות ביטוח והיום יזם, שותף מייסד בסטרטאפ, מוביל מיזמי אינשורטק ואחראי על הפיתוח העסקי ב-insurtech Israel.

הסביבה התחרותית והתקדמות הטכנולוגיה מציבות בפני ענף הביטוח אתגרים ייחודיים שהפתרונות להם נמצאים בעיקר בתחום הטכנולוגיה והחדשנות. בזמן שלחברות הביטוח יש את המשאבים והיכולת להכיר, לחפש ולהטמיע טכנולוגיות חדשות, לסוכני וסוכנויות הביטוח אין כמעט את היכולת והמשאבים לסנן, לבחור ולהטמיע טכנולוגיות אלו.

היום, כל סוכנות ביטוח חייבת להתנהל כמו חברת ביטוח קטנה במטרה לעמוד בדרישות הרגולציה והלקוחות. עליהן לייצר מצד אחד תהליכים דיגיטליים בשיווק ורכישת לקוח ועד תביעות ואבטחת מידע, ומצד שני לייעל את העסק ולהגדיל את המכירות והמוצרים החדשים. מציאות זו גורמת למרבית הסוכנים והסוכנויות להישאר מאחור בכל הנוגע לידע ובהבנה של החדשנות והדיגיטל, ומכריח אותן להישען על ידע ופתרונות של חברות הביטוח. זאת למרות שדווקא להן קל יותר להכיר ולהטמיע טכנולוגיות חדשות אשר ממוקדות בצרכים שלהן (הלקוחות) ולא בצרכים של חברות הביטוח.

כדי להקטין את הפער הגדול בתחום הוקם Agentech Israel – הפורום לחדשנות ודיגיטל עבור סוכנויות וסוכני הביטוח בישראל. הפורום יהווה בית לידע, כלים ופתרונות במגוון נושאים בשיתוף סוכנויות הביטוח, חברות הביטוח ואינשורטקים.

הפורום יהיה מצומצם ומיועד לבעלי ומנכ"לי סוכנויות ביטוח ולסוכני ביטוח מובילים אשר מעוניינים להרחיב את הידע וההכרות עם עולם האינשורטק והחדשנות, להתנסות בטכנולוגיות חדשות ואף להשקיע בסטרטאפים מתחום האינשורטק; ובכך לפתח קשרים מחוץ לישראל לשם הרחבת הפעילות ומציאת שותפים אסטרטגיים.

חברי הפורום ייהנו ממפגשים ייחודיים, ליווי מקצועי בתחום הטכנולוגיה, הנחות למערכות ולמקורות מידע, מגזין חודשי ייעודי וקבוצות ידע ייחודיות הכוללות סדנאות פרקטיות ליישום הפתרונות בסוכנות ואף נסיעות למידה בחו"ל והשקעות בסטרטאפים.

המייסדים של הפורום, מלבד ירדן פלד, הם קובי בנדלק – מנכ"ל אינשורטק ישראל, ואלון טיקוצקי – מסוכני הביטוח הוותיקים בענף ומשקיע באינשורטקים. צוות ההיגוי של הפורום כולל את עומר מילויצקי – מנהל תחום הדיגיטל והחדשנות בבית ההשקעות מיטב, שרון טיקוצקי – ממ.טיקוצקי סוכנות ביטוח, מאיר רוטברג – אחראי חדשנות בלשכת סוכני הביטוח ואורי לביא-פלג – העורך הראשי של עיתון פוליסה. יועצים ומומחים נוספים של הפורום ייחשפו באירוע ההשקה.

אירוע ההשקה של הפורום יתקיים ביום רביעי, ה-5 ביולי 2023, במשרדי חברת אורקל בפתח תקווה ויוזמנו אליו בכירים בענף הביטוח. המשתתפים ייחשפו לתוכנית הפורום, "יטעמו" מטכנולוגיות חדשות של סטרטאפים מבטיחים היכולים לסייע לפעילות שלהן, מהרצאות חדשנות ומהרצאה של יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח.

ירדן פלד: "לאחר הרבה שנים בתפקידים בכירים בחברות ביטוח ולאור היכרותי הרבה עם ענף הביטוח, הבנתי כי קיים ואקום בכל הקשור לחדשנות ודיגיטציה בקרב סוכנויות וסוכני הביטוח בארץ. ישראל היא המדינה המובילה ביצוא סטרטאפים וחדשנות לחו"ל. בישראל יש צמא גדול לנושא ובמיוחד בתחום הביטוח שמושפע רבות מרגולציה וטכנולוגיה, שברובה מכוונת לחו"ל. לכן החלטתי, ביחד עם קובי ואלון, להקים את Agentech Israel – הפורום לחדשנות ודיגיטל לסוכנויות וסוכני הביטוח בישראל במטרה לאפשר לסוכנויות להבין, להכיר, להשקיע ואף להיות חלק מהאינשורטק בישראל ובעולם. חברי הפורום ייהנו ממידע, כנסים, פעילויות וליווי צמוד לאורך השנה מאנשי מקצוע ומחברות מובילות במטרה להעניק להם אפשרות למימוש הטכנולוגיות ופתרונות לטובת גידול העסק, חווית לקוח והעלאת רמת השירות ללקוחות".

קובי בנדלק: "כסוכן ביטוח לשעבר ובעל סוכנות ביטוח מצליחה, ועם היכרותי הרבה והמעמיקה עם תחום האינשורטק, אני בטוח כי הפורום יעניק למשתתפיו, מעבר לידע, מקצועיות ונטוורקינג בתחום האינשורטק, גם חוויה ייחודית ובינלאומית בזירה הכי מרתקת בעולם כיום".

 

למידע נוסף והצטרפות בתשלום לפורום – לחצו כאן

 


גילוי נאות: עורך פוליסה נמנה על מייסדי הפורום

 

 

 



כתיבת תגובה