מגדל משיקה צ'אט-בוט מבוסס Generative AI באתר החברה

מגדל משיקה צ'אט-בוט מבוסס Generative AI באתר החברה

הצ'אט-בוט הוא הראשון בישראל בעולמות הביטוח, הפנסיה והפיננסים, מבוסס על שירות Bedrock Amazon וזמין בעמוד הבית של החברה. יסייע לגולשים באתר מגדל "לדבר עם המידע" בשפה חופשית ולקבל תשובות מדויקות במהירות ובקלות

מגדל ביטוח ופיננסים משיקה צ'אט-בוט מבוסס AI Generative באתר החברה. הצ'אט-בוט יסייע לגולשי האתר וללקוחות מגדל, לברר פרטים על תהליכים ומידעים בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים, בשפה פשוטה וקלה ומבלי להידרש להבנה מעמיקה בעולמות אלה.

הצ'אט בוט נבנה באמצעות השירות  Amazon Bedrock של AWS והut ייחודי וחדשני בשימוש בטכנולוגית Generative AI על מנת לאפשר אינטראקציה בשפה חופשית, איתור המידע הרלוונטי מתוך כלל מקורות המידע באתר ומענה פרנסולי בשפה פשוטה ומובנית.

נמסר מהחברה כי עד כה הסתפקו גולשי אתרי חברות הביטוח השונות בממשק חיפוש פשוט, הנפוץ כבר שנים רבות ודורש השקעה של זמן רב בקריאה וסינון מידע – "מגדל מרימה את רף החדשנות הטכנולוגית הקיימת במגזר הפיננסי ומציגה כלי עם חווית לקוח ייחודית ומודרנית, בו הגולש מדבר עם המידע ומקבל מענה מדויק ומהיר ללא הגדרת תשובות מובנות מראש או התערבות נציג שירות".

ייחודו של הצ'אט, על פי מגדל, טמון בהבנת כוונת הגולש ומתן מענה ממוקד. הפתרון מורכב מיכולות מתקדמות של חיפוש סמנטי, סיכום וההנמקה של שימוש במודל השפה Anthropic Claude Large Language Model (LLM) .

Amazon Bedrock הוא שירות מנוהל המציע מבחר מודלים מחברות AI מובילות כמו AI21 Labs, Anthropic, Cohere, Meta, Stability AI  ואמזון, באמצעות ממשק API יחיד, יחד עם מערך רחב של יכולות.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל, מסר: "הצאט בוט הנו פריצת דרך טכנולוגית המאפשרת חווית לקוח ייחודית ומודרנית בעולמות השירות והדיגיטל. פיתוח יכולות אלו והנגשתם לציבור הרחב הם צעד נוסף של מגדל בחדשנות טכנולוגית ודיגיטלית. הצ'אט בוט החדש מתווסף לשורת הכלים המתקדמים אותם ננגיש ללקוחותינו וסוכנינו בקרוב. מגדל תמשיך להוביל בחדשנות טכנולוגיות באמצעות יכולות פיתוח מתקדמות לצד הבנה עמוקה של חווית לקוח מתקדמת".

הראל יפהר, מנהל אזור ישראל וסאב סהרה אפריקה ב-AWS, אמר: "אנו מברכים את חברת מגדל על צעד משמעותי בשיפור חווית לקוחות החברה באמצעות טכנולוגיית  Generative AI ושימוש ב-Amazon Bedrock, שמאפשר קבלת חווית חיפוש טובה, איתור מידע מדויק ותשובה פרסונלית בשפה חופשית".

 

 



כתיבת תגובה