מגדל הצטרפה להשקעה בחברת בדק ישראל; מבטחת במקביל את החברה ואת הלקוחות

מגדל הצטרפה להשקעה בחברת בדק ישראל; מבטחת במקביל את החברה ואת הלקוחות

חברת הביטוח משקיעה ב"איי פי גרופ ישראל – בדק באחריות" בהיקף של כ-8 מיליון שקל במסגרת מיזם לשירותי בדק ליזמים וקבלנים, המגובה בפוליסת ביטוח של מגדל

 

מגדל מודיעה על שיתוף פעולה חדשני וראשון מסוגו עם "איי פי גרופ ישראל – בדק באחריות" (בדק ישראל), אשר הוקמה על ידי היזמים אורי פנחסוב ורון אלפנדרי.

בדק ישראל נותנת שירותי בדק בהתאם לחוק מכר (דירות) ליזמים וקבלנים, תוך מתן אחריות לשירותים המנויים בחוק, המגובים בפוליסת ביטוח של מגדל. החברה נותנת מענה ליזמים בתחום אחריות הבדק של הדירות ופועלת מול רוכשי הדירות במתן שירותים ברמה גבוהה. מגדל, שהצטרפה להשקעה בחברה בהיקף של כ-8 מיליון שקל, מבטחת במקביל את החברה ואת הלקוחות.

נמסר כי בדק ישראל הקימה מערך טכנולוגי משמעותי המגובה באפליקציית שירות ותמיכה. השירות ניתן באמצעות צוותי עבודה ייעודיים בחברה שעונים לפניות בהתאם לאלגוריתם שנקבע על ידי המערכת. מדובר במוצר חדשני שמצד אחד, מעניק לקבלנים ויזמים אפשרות להעביר את מחלקות הבדק והשירות מחוץ לארגון ומצד שני מאפשר לדייר לקבל את מגוון שירותי הבדק מחברה איכותית שזו תכליתה העסקית. כל השירותים והאחריות מגובים בפוליסת ביטוח ייחודית וראשונית שניתנת על ידי מגדל.

אדוה שלנגר מאירי, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת ביטוח כללי במגדל, מסרה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה החדש והייחודי עם חברת איי פי גרופ ישראל ובדק ישראל שהוא שירות פורץ דרך בתחומו. הצעת הערך המשותפת שלנו תביא בשורה ממשית לענף ותתרום ליציבותו. אין ספק שמדובר בפעילות שיכולה להתרחב משמעותית בשנים הקרובות".

רון אלפנדרי, מנכ"ל איי פי גרופ ישראל: "אנו מרוצים מאוד מהבעת האמון של מגדל בהשקעה בבדק ישראל. אנו גאים בשיתוף הפעולה ובטוחים שיחד עם מגדל נצליח לייצר נתח שוק משמעותי עם גב של חברה יציבה, חזקה ומובילה. ההשקעה של מגדל בחברה מאפשרת לנו להשיק לראשונה שירות לבדק ראשוני בארץ, אשר יבטיח לרוכשי הדירות שירות מהיר ברמה גבוהה, איכותי ובטוח, לאחד הנכסים המשמעותיים שנרכשים בחיי אזרח בישראל".

את העסקה ליוו מצד מגדל עורכי הדין רוני תירוש ומזי אוחיון ומצד איי פי גרופ, ישראל דודו זבידה ויעל יריב וייצג עו"ד חגי הופן.



כתיבת תגובה