הדר ברין וייס, משנה למנכ"ל, והיועצת המשפטית הראשית בכלל ביטוח, הודיעה על פרישתה

הדר ברין וייס, משנה למנכ"ל, והיועצת המשפטית הראשית בכלל ביטוח, הודיעה על פרישתה

מנכ"ל כלל ביטוח יורם נוה ביקש להודות לה על תרומתה המשמעותית להתפתחות הקבוצה ולהצלחתה ולאחל לה הצלחה בתפקידה החדש כיועצת המשפטית של בנק דיסקונט

עו"ד הדר ברין וייס, משנה למנכ"ל, והיועצת המשפטית הראשית והרגולציה בכלל ביטוח, המכהנת גם כדירקטורית בכלל פנסיה וגמל, הודיעה על פרישתה מהקבוצה. זאת, לאחר 23 שנה בכלל ביטוח, מתוכן 11 שנה בהן הובילה את הייעוץ המשפטי הראשי של הקבוצה בהצלחה גדולה. ברין וייס הייתה שותפה למהלכים פורצי דרך, ביניהם – רכישת קרנות הפנסיה, רכישת קופות הגמל וקרנות הנאמנות מבנק דיסקונט, ולאחרונה רכישת חברת כרטיסי האשראי Max.

ברין וייס נחשבת לעורכת דין דומיננטית ומוערכת, בעלת מומחיות בתחומי הביטוח והפיננסים והממשל התאגידי. הובילה את המעבר של כלל לקבוצת הביטוח הראשונה ללא גרעין שליטה, ואף זכתה בתואר עורכת הדין המשפיעה בישראל של דירוגLegal 500. היא ביקשה להודות למנכ״ל הקבוצה ולהנהלה, יו״ר הדירקטוריון, חברי הדירקטוריונים, העובדים והמנהלים – על האמון, הגיבוי, שנים של עשייה משותפת, ועל היותה של כלל בית חם ומאפשר.

יורם נוה, מנכ"ל החברה, ביקש להודות לה על תרומתה המשמעותית להתפתחות הקבוצה ולהצלחתה – כישוריה, ניסיונה העשיר, מחויבותה ומסירותה על פני שנים, ראויים לציון והטביעו חותמם על פניה של כלל. כן הוא ביקש לאחל לה הצלחה בתפקידה החדש כיועצת המשפטית של בנק דיסקונט.

חיים סאמט, יו״ר הדירקטוריון הודה לה על העבודה המשותפת, הגיבוי המשפטי המצוין, ההישגים המקצועיים המרשימים, ועל שהובילה וניווטה במקצועיות נהדרת, תרבות ממשל תאגידי ראויה לציון, בתקופה רבת אתגרים. וכמובן הצלחה בדרך החדשה והמאתגרת לא פחות.

 



כתיבת תגובה